Baan vinden naast deeltijdstudie
dinsdag 13 maart 2018 om 18:24
Hoi!
Op dit moment studeer ik voltijd maatschappelijk werk en dienstverlening, maar ik wil graag vanaf september deeltijd verder gaan. Dit, omdat ik heb ervaren dat ik meer leer in de praktijk en ik wil graag uit huis. Alleen is het niet makkelijk om zonder diploma en met weinig ervaring een baan te vinden.
Nu ben ik wel benieuwd of er mensen zijn die het wel is gelukt om een baan te vinden zonder diploma en ervaring en hoe ik dit het beste kan realiseren.
Op dit moment studeer ik voltijd maatschappelijk werk en dienstverlening, maar ik wil graag vanaf september deeltijd verder gaan. Dit, omdat ik heb ervaren dat ik meer leer in de praktijk en ik wil graag uit huis. Alleen is het niet makkelijk om zonder diploma en met weinig ervaring een baan te vinden.
Nu ben ik wel benieuwd of er mensen zijn die het wel is gelukt om een baan te vinden zonder diploma en ervaring en hoe ik dit het beste kan realiseren.
dinsdag 13 maart 2018 om 20:12
Bedoel je een baan als maatschappelijk werker? Of bedoel je gewoon een baan voor naast je deeltijdstudie? Logisch dat je niet als maatschappelijk werker aan de slag kan, je hebt immers je opleiding niet af. Je zou kunnen kijken of je iets op MBO-niveau kan doen wat relevant is. Vraag anders op je opleiding hoe andere studenten dit doen en wat voor (relevante) functies zij hebben naast hun opleiding.
woensdag 14 maart 2018 om 17:48
Ik wil een baan die aansluit aan mijn opleiding, zodat ik naast school meteen ervaring op kan doen. Als maatschappelijk werker, woonbegeleider, casemanager etc. (wat maar aansluit op mijn opleiding)minnimouse schreef: ↑13-03-2018 20:26Je wil een baan als maatschappelijk werker of wat bedoel je precies?
woensdag 14 maart 2018 om 17:54
Slaapwacht misschien?misssunshine2 schreef: ↑14-03-2018 17:48Ik wil een baan die aansluit aan mijn opleiding, zodat ik naast school meteen ervaring op kan doen. Als maatschappelijk werker, woonbegeleider, casemanager etc. (wat maar aansluit op mijn opleiding)