Werk & Studie alle pijlers

Baan vinden naast deeltijdstudie

13-03-2018 18:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Op dit moment studeer ik voltijd maatschappelijk werk en dienstverlening, maar ik wil graag vanaf september deeltijd verder gaan. Dit, omdat ik heb ervaren dat ik meer leer in de praktijk en ik wil graag uit huis. Alleen is het niet makkelijk om zonder diploma en met weinig ervaring een baan te vinden.

Nu ben ik wel benieuwd of er mensen zijn die het wel is gelukt om een baan te vinden zonder diploma en ervaring en hoe ik dit het beste kan realiseren.
Ik heb geen diploma en een prima baan. Maar ik werk in een vakgebied waarbij t van je wordt verwacht dat je deel autodidact bent.
Wat kun je dan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bedoel je een baan als maatschappelijk werker? Of bedoel je gewoon een baan voor naast je deeltijdstudie? Logisch dat je niet als maatschappelijk werker aan de slag kan, je hebt immers je opleiding niet af. Je zou kunnen kijken of je iets op MBO-niveau kan doen wat relevant is. Vraag anders op je opleiding hoe andere studenten dit doen en wat voor (relevante) functies zij hebben naast hun opleiding.
Je wil een baan als maatschappelijk werker of wat bedoel je precies?
minnimouse schreef:
13-03-2018 20:26
Je wil een baan als maatschappelijk werker of wat bedoel je precies?
Ik wil een baan die aansluit aan mijn opleiding, zodat ik naast school meteen ervaring op kan doen. Als maatschappelijk werker, woonbegeleider, casemanager etc. (wat maar aansluit op mijn opleiding)
misssunshine2 schreef:
14-03-2018 17:48
Ik wil een baan die aansluit aan mijn opleiding, zodat ik naast school meteen ervaring op kan doen. Als maatschappelijk werker, woonbegeleider, casemanager etc. (wat maar aansluit op mijn opleiding)
Slaapwacht misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven