Bedrijfsnaam bedenken, help!?
woensdag 20 augustus 2014 om 12:43
Hallo!
Ik wil een bedrijf opstarten via KvK omdat ik hier en daar nogal wat opdrachten krijg en ik zie dat klanten tevreden zijn met het werk wat ik doe.
Ik doe grafisch werk zoals folders, logo's, website's opmaken etc maar ook veel belettering (auto's, trailers, ramen, borden etc). Ik begin nu aan een digitale studie dus na 4 jaar zal ik ook kunnen programmeren en dergelijke en dit moet ook binnen de naam passen.
Ik ben op zoek naar een leuke, orginele naam, maar het lukt me maar niet om een naam te verzinnen die pakkend is, kort en duidelijk. Een lange naam vind ik niet zo, en de naam moet makkelijk uit te spreken zijn (bij. als je de telefoon aanneemt).
Zelf had ik al:
- KD&R (Kelly's Design & Realisation) Alleen deze vind ik zo zakelijk, wel ben ik goed vindbaar op google omdat er nog geen bedrijf is die hierop lijkt.
- van K tot Z (initialen, maar dit vind ik niks)
- KZ creations (voor de hand liggend..)
- Kelly's Inc. (mweeeh..)
Ik vind een lange naam dus niet pakkend, mijn achternaam is 10 karakters lang. Mijn voornaam is dus Kelly. Ik wil iets origineels, iets wat er nog niet is. Ik wil geen ''studio'' of iets dergelijks omdat ik voor de opraakten ook veel rondreis (voor de belettering) en dus niet altijd ''in de studio'' zit.
Binnenkort wil ik ook een website opzetten maar die naam kan je niet zomaar veranderen dus ik wil echt achter mijn naam staan..
Hebben jullie nog ideeën?
Ik wil een bedrijf opstarten via KvK omdat ik hier en daar nogal wat opdrachten krijg en ik zie dat klanten tevreden zijn met het werk wat ik doe.
Ik doe grafisch werk zoals folders, logo's, website's opmaken etc maar ook veel belettering (auto's, trailers, ramen, borden etc). Ik begin nu aan een digitale studie dus na 4 jaar zal ik ook kunnen programmeren en dergelijke en dit moet ook binnen de naam passen.
Ik ben op zoek naar een leuke, orginele naam, maar het lukt me maar niet om een naam te verzinnen die pakkend is, kort en duidelijk. Een lange naam vind ik niet zo, en de naam moet makkelijk uit te spreken zijn (bij. als je de telefoon aanneemt).
Zelf had ik al:
- KD&R (Kelly's Design & Realisation) Alleen deze vind ik zo zakelijk, wel ben ik goed vindbaar op google omdat er nog geen bedrijf is die hierop lijkt.
- van K tot Z (initialen, maar dit vind ik niks)
- KZ creations (voor de hand liggend..)
- Kelly's Inc. (mweeeh..)
Ik vind een lange naam dus niet pakkend, mijn achternaam is 10 karakters lang. Mijn voornaam is dus Kelly. Ik wil iets origineels, iets wat er nog niet is. Ik wil geen ''studio'' of iets dergelijks omdat ik voor de opraakten ook veel rondreis (voor de belettering) en dus niet altijd ''in de studio'' zit.
Binnenkort wil ik ook een website opzetten maar die naam kan je niet zomaar veranderen dus ik wil echt achter mijn naam staan..
Hebben jullie nog ideeën?
woensdag 20 augustus 2014 om 12:59
woensdag 20 augustus 2014 om 13:16
woensdag 20 augustus 2014 om 13:21
quote:love2dance schreef op 20 augustus 2014 @ 12:59:
[...]
Beetje kort door de bocht. Wat staat dat ze zwart werkt? Je kan ook wit werken zonder bij KVK ingeschreven te staan hoor.
En spammer? Ze heeft nog geen website dus hoe kan ze dan spammen zonder naam
Dat heeft zij nu snel aangepast, er stond dat zij zwart klussen kreeg.
Ik vind Kelly geen fijne naam voor een bedrijf.
Waarmee onderscheid jouw bedrijf zich van andere aanbieders?
Wat is je specialiteit?
[...]
Beetje kort door de bocht. Wat staat dat ze zwart werkt? Je kan ook wit werken zonder bij KVK ingeschreven te staan hoor.
En spammer? Ze heeft nog geen website dus hoe kan ze dan spammen zonder naam
Dat heeft zij nu snel aangepast, er stond dat zij zwart klussen kreeg.
Ik vind Kelly geen fijne naam voor een bedrijf.
Waarmee onderscheid jouw bedrijf zich van andere aanbieders?
Wat is je specialiteit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 20 augustus 2014 om 13:22
Ik vind Kelly niet echt een naam met een zakelijke of serieuze uitstraling (sorry, dat bedoel ik echt niet rot maar ik denk dan gelijk aan Kelly Bundy), dus die zou ik niet in je bedrijfsnaam doen. Het idee van Lizzy75, Kazet Graphics, vind ik een goede. Met als ondertitel iets van 'van ontwerp tot uitvoering'.
woensdag 20 augustus 2014 om 13:34
woensdag 20 augustus 2014 om 13:35