Betrouwbaar thuiswerk tips
maandag 1 juli 2019 om 22:08
Hoi,
Ik ben op zoek naar een baan en nu lijkt mij thuiswerk ideaal om te combineren met mijn dochter. Ik denk hierbij aan inpakwerk o.i.d.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn jullie ervaringen.
En welke sites raden jullie aan, ik heb het idee dat er namelijk veel onbetrouwbare dingen tussen zitten.
Ik ben op zoek naar een baan en nu lijkt mij thuiswerk ideaal om te combineren met mijn dochter. Ik denk hierbij aan inpakwerk o.i.d.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn jullie ervaringen.
En welke sites raden jullie aan, ik heb het idee dat er namelijk veel onbetrouwbare dingen tussen zitten.
maandag 1 juli 2019 om 22:11
maandag 1 juli 2019 om 22:23
Áls je al betrouwbaar thuiswerk vindt, heb je dan ruimte over om de dozen met spullen waar je wat mee moet, kunt neerzetten?
En hoe ga je het doen als iets af moet maar je dochter is de dag er voor ziek. Ga je dan ‘s nachts aan het werk, voor een paar centen?
Samen met je man/moeder/achternicht, want je gaat het niet afkrijgen?
En hoe ga je het doen als iets af moet maar je dochter is de dag er voor ziek. Ga je dan ‘s nachts aan het werk, voor een paar centen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 1 juli 2019 om 22:27
Ruimte om spullen neer te zetten is geen probleem.himalaya schreef: ↑01-07-2019 22:23Áls je al betrouwbaar thuiswerk vindt, heb je dan ruimte over om de dozen met spullen waar je wat mee moet, kunt neerzetten?
Ik probeer via deze weg juist informatie te krijgen of het eventueel een optie is omdat het in mijn ogen te mooi is om waar te zijn.
maandag 1 juli 2019 om 22:32
Daarom mijn 2e alinea. Hoe heb je dat in gedachten?
Een opdrachtgever wil dat je het op een bepaalde dag en tijd klaar hebt. Ongeacht een ziek of slapend kind.
himalaya wijzigde dit bericht op 01-07-2019 22:44
5.26% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 1 juli 2019 om 22:56
dinsdag 2 juli 2019 om 09:10