Werk & Studie alle pijlers

Bewegingsconsulente

25-08-2010 14:04 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Heeft er iemand van jullie ervaring met de opleiding 'Bewegingsconsulente' of werken er hier dames al Bewegingsconsulente?

Ik zit er zelf over te denken om deze opleiding te gaan volgen en zou graag willen weten wat andere 'ervaring' deskundigen van deze opleiding/functie vinden.
Wtf? Nieuw iets om geld af te troggelen van mensen zonder discipline?
Hahaha...Het is een opleiding wat je in eigen tijd kan volgen en ik heb me er een jaar geleden ook al eens in verdiept en nu zit ik er dus weer aan te denken, maar ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en of hier wat in te doen is qua werk...
Je kan de Sonja Bakker van de beweging worden (zij is voedingsconsulente).

Geen idee wat je met die opleiding kan: mag je in een fitnesscentrum werken?
Zou je daar geen sport en/of fysio opleiding voor nodig hebben?
Wat wil je ermee doen? Leuke hobby of wil je een baan als 'bewegingsonsulent'? In t laatste geval levert een belrondje langs potentiele werkgever je zo het antwoord of zo'n cursus überhaut enig nut heeft.
Bewegingsconsulente is niet om in sportschool te gaan werken, maar meer met voeding en leefwijze...

Mijn idee is om zoiets naast mijn eigen werk te gaan doen (ik doe nu echt iets heel anders) en misschien na een tijdje wat minder werken bij mijn vaste baan en me wat meer daar mee bezig gaan houden...

Ik ken alleen niemand die deze opleiding gedaan heeft en was benieuwd naar ervaringen en of je er wel echt wat mee kunt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven