Blowen en werk
woensdag 3 juli 2019 om 19:01
Stel je gaat na werktijd op je scooter naar de coffeeshop om een joint te halen. Voor het eerst sinds lange tijd weer. Je kan niet wachten om de joint op te steken tot je thuis bent en steekt hem al rijdend op de scooter op. Oké dat is stom en strafbaar. Dus bij het eerste trekje word je al aangehouden door de politie en moet je mee naar het bureau om bloed te prikken. Daar komt verder niks uit want het was na 1 trekje al dus dosis was nog heel laag.
De dag daarna vertel je dit verhaal op je werk onder het mom van:”nou wat me nu toch is gebeurd”
1 van de drie collega’s stapt naar de leidinggevende met dit verhaal en de volgende dag moet je naar de leidinggevende van de leidinggevende komen en word je op non actief gesteld. Wegens no drugs policy.
Mag dit?
De dag daarna vertel je dit verhaal op je werk onder het mom van:”nou wat me nu toch is gebeurd”
1 van de drie collega’s stapt naar de leidinggevende met dit verhaal en de volgende dag moet je naar de leidinggevende van de leidinggevende komen en word je op non actief gesteld. Wegens no drugs policy.
Mag dit?
donderdag 4 juli 2019 om 09:17
Och, was het leven maar zo simpel dat elke verslaafde gewoon verstandig zou zijn.Kandijsuiker schreef: ↑04-07-2019 08:52Mag je vinden. Elke dag 3 flessen wijn is ook bewust je lichaam en hersenen kapot maken. Dat weet je ook.
Lees in dit document van GGZ Nederland “01 visie op verslaving en herstel” eens door. Ik denk dat dit heel verhelderend voor je kan zijn.
https://www.ggznederland.nl/uploads/ass ... 956849.pdf