Creatieve bedrijfsnaam
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:37
Wie kan mij helpen? Ik ben mijn eigen onderneming aan het opzetten een nu ben ik nog op zoek naar een bedrijfsnaam.
Ik wil een vrolijke, korte naam in het Nederlands! Het mag wel feestelijk zijn en moet alle doelgroepen treffen.
Ik ga dadelijk feestjes verzorgen voor verschillende doelgroepen. Familie vrienden collega's vrijgezellen maar ook kinderfeesten. Dit kan bij mensen thuis maar ook zeer zeker bij mij op locatie, prachtig landelijk gelegen!
Groet, Sanne
Ik wil een vrolijke, korte naam in het Nederlands! Het mag wel feestelijk zijn en moet alle doelgroepen treffen.
Ik ga dadelijk feestjes verzorgen voor verschillende doelgroepen. Familie vrienden collega's vrijgezellen maar ook kinderfeesten. Dit kan bij mensen thuis maar ook zeer zeker bij mij op locatie, prachtig landelijk gelegen!
Groet, Sanne
dinsdag 16 oktober 2018 om 22:04
Geen mirakels en top-snelheden verwachten.Stampertje12 schreef: ↑16-10-2018 21:59Ben trouwens wel benieuwd hoe je andere beslissingen omtrent je bedrijfje neemt als je nu vier maanden later nog steeds geen naampje hebt... Dat betekent dat je dus ook nog geen website, geen huisstijl, geen inschrijving KvK etc. etc hebt. En dus al vier maanden volledig stil staat. Hoe ga je straks vaartje in je bedrijfje krijgen?
Ik heb zo ook een vriendin die al 3 jaar met een eigen bedrijfje gaat starten.
Al 3 jaar hoor ik "volgende maand start ik effectief op".
Intussen weet ik "We zullen wel zien of het er ooit van komt en hoe hard het dan gaat".
En beslissingen?
Die komt opstartster toch gewoon hier bevragen
Met eventueel een poll.
woensdag 17 oktober 2018 om 11:07
Even off-topic, maar bij mij duurde het even eer ik doorhad dat mijn eigen topics niet in de reactielijst voorkomen en dat ik daarvoor dus een apart tabblad moet aanklikken. Dus dat mensen soms een nieuw topic openen snap ik nog wel.
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat er wel reacties komen op de commentaren, en geen reacties op de goede ideetjes.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
woensdag 17 oktober 2018 om 11:57
jij neemt ons toch ook niet serieus door ijskoud een nieuw topic te openen en er van uit te gaan dat niemand dit doorheeft?
Is toch vreemd, of niet? Wat had je verwacht?
woensdag 17 oktober 2018 om 12:54
In het vorige topic zaten heel veel goede ideeën en al die mensen hebben moeite voor jou gedaan en als het dan niet goed genoeg was is het toch echt aan jezelf. Een naam bedenken hoort bij een bedrijf beginnen dus ik denk dat je dat dan nu maar zelf moet doen.
woensdag 17 oktober 2018 om 18:52
Je kunt ook de achternaam van je andere ouder gebruiken (wiens achternaam je dus niet hebt)Caitriona* schreef: ↑16-10-2018 21:53Ze heeft een moeilijke achternaam, schreef ze in haar vorige topic over ditzelfde onderwerp.