Werk & Studie alle pijlers

Cursus Conscient

10-09-2013 22:43 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met de cursussen van Conscient (Assen). Het betreft de cursussen: kledingadvies, kleuradvies en visagie.

Ik overweeg deze te gaan volgen, maar weet niet of ze goed (genoeg) zijn om er daarna echt mijn werk van te maken.
Geen ervaring met die opleiding.

Het lijkt me meer iets als een bijbaan, dus in hoeverre je er je werk van kunt maken? Mensen hebben hoogstens 1x kleuradvies oid nodig, het is niet iets wat je maandelijks/jaarlijks gaat doen. En op Visagie-gebied moet je wel

Heel goed zijn wil je daar een boterham van kunnen eten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vodafone-gebied? Was da?
quote:koa75 schreef op 10 september 2013 @ 22:43:

Het betreft de cursussen: kledingadvies, kleuradvies en visagie.

heb je daar een cursus voor nodig? je kunt toch gewoon beginnen?
Daar is toch geen droog brood mee te verdienen? Ik heb in mijn LInkedin Netwerk al 6 van deze mensen (kledingadvies, kleuradvies visagie). Geen van hen heeft er werk in. Af en toe iets voor een tientje in de avonduren eens in de zoveel weken (en dan altijd visagie en geen kleuradvies), maar ze hebben hun gewone werk er allemaal bij. Er is geen vraag naar. Het is zo'n 'moederberoep'. Snel te leren. En doen dus heel erg veel vrouwen het. Maar er is echt geen markt voor nu.

Ze hebben op (vrouwen)beurzen gestaan, hun diensten gratis verloot op facebook, geadverteerd, de boer op gegaan. Niks, nada. Het heeft ze tot op heden meer gekost dan het heeft opgeleverd
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
en ik heb 1x tijdens een 'feestje' zo'n kleuradvies/kledingsadvies gekregen. Was direct genezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven