Cursus Conscient
dinsdag 10 september 2013 om 22:43
dinsdag 10 september 2013 om 22:50
Geen ervaring met die opleiding.
Het lijkt me meer iets als een bijbaan, dus in hoeverre je er je werk van kunt maken? Mensen hebben hoogstens 1x kleuradvies oid nodig, het is niet iets wat je maandelijks/jaarlijks gaat doen. En op Visagie-gebied moet je wel
Heel goed zijn wil je daar een boterham van kunnen eten.
Het lijkt me meer iets als een bijbaan, dus in hoeverre je er je werk van kunt maken? Mensen hebben hoogstens 1x kleuradvies oid nodig, het is niet iets wat je maandelijks/jaarlijks gaat doen. En op Visagie-gebied moet je wel
Heel goed zijn wil je daar een boterham van kunnen eten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 11 september 2013 om 09:44
Daar is toch geen droog brood mee te verdienen? Ik heb in mijn LInkedin Netwerk al 6 van deze mensen (kledingadvies, kleuradvies visagie). Geen van hen heeft er werk in. Af en toe iets voor een tientje in de avonduren eens in de zoveel weken (en dan altijd visagie en geen kleuradvies), maar ze hebben hun gewone werk er allemaal bij. Er is geen vraag naar. Het is zo'n 'moederberoep'. Snel te leren. En doen dus heel erg veel vrouwen het. Maar er is echt geen markt voor nu.
Ze hebben op (vrouwen)beurzen gestaan, hun diensten gratis verloot op facebook, geadverteerd, de boer op gegaan. Niks, nada. Het heeft ze tot op heden meer gekost dan het heeft opgeleverd
Ze hebben op (vrouwen)beurzen gestaan, hun diensten gratis verloot op facebook, geadverteerd, de boer op gegaan. Niks, nada. Het heeft ze tot op heden meer gekost dan het heeft opgeleverd
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"