Werk & Studie alle pijlers

Eindelijk een baan!

13-01-2010 02:26 20 berichten
Hallo allemaal,

enige tijd geleden heb ik via viva.nl hulp gevraagd om mijn CV en sollicitatiebrief te verbeteren wat allemaal prima is gelukt.

Ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen, ik ben eindelijk aangenomen bij een super gezellige en modieuze kleding winkel. Ik ben dus 4 maanden werkloos geweest en eindelijk is het dus zover.. ik heb een baan.

Ik ben hartstikke blij en jullie dankbaar.

Dus iedereen bedankt die mij heeft geholpen
Alle reacties Link kopieren
Heb je eerdere posts niet gelezen, maar een felicitatie is in deze tijd wel op zijn plek. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Eerdere posting niet gelezen maar:

Gefeliciteerd!! Ook goed voor je zelfvertrouwen dat je in deze tijd vrij snel een leuke baan hebt gevonden.

Wanneer begin je?
Heb je vorige posting ook niet gelezen, maar van harte gefeliciteerd. Super dat je nu een baan hebt gevonden!!
Wat fijn! Gefeliciteerd!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Hey, wat gewelding goed! Ik zat al op dit topic te wachten!!! Van harte gefeliciteerd joh! Ik vind het super voor je!!!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Nino, hartstikke super! Ik ben blij dat het gelukt is. Heb je de baan gekregen door inderdaad zelf die winkel binnen te stappen en je cv achter te laten?
Gefeliciteerd!
Wat leuk voor je! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd !
Wat leuk zeg! Ik kan me dat topic nog goed herinneren, je brief was uiteindelijk heel mooi geworden. Ik vind het heel leuk om nu te horen dat je inderdaad een baan hebt!!!!

Gefeliciteerd.
Proficiat en heel veel plezie gewenst!!!

Ik heb straks een gesprek bij een uitzendburo voor diverse openstaande vacatures......

Ben in aug mijn baan kwijt geraakt.

Ben in nov bevallen, dus tja het wordt wel weer eens tijd!!
fijn dat je tweede gesprek dus ook goed ging