Werk & Studie alle pijlers

Eindelijk een baan!

13-01-2010 02:26 20 berichten
Hallo allemaal,

enige tijd geleden heb ik via viva.nl hulp gevraagd om mijn CV en sollicitatiebrief te verbeteren wat allemaal prima is gelukt.

Ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen, ik ben eindelijk aangenomen bij een super gezellige en modieuze kleding winkel. Ik ben dus 4 maanden werkloos geweest en eindelijk is het dus zover.. ik heb een baan.

Ik ben hartstikke blij en jullie dankbaar.

Dus iedereen bedankt die mij heeft geholpen
Alle reacties Link kopieren
Heb je eerdere posts niet gelezen, maar een felicitatie is in deze tijd wel op zijn plek. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Eerdere posting niet gelezen maar:

Gefeliciteerd!! Ook goed voor je zelfvertrouwen dat je in deze tijd vrij snel een leuke baan hebt gevonden.

Wanneer begin je?
Heb je vorige posting ook niet gelezen, maar van harte gefeliciteerd. Super dat je nu een baan hebt gevonden!!
Wat fijn! Gefeliciteerd!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Hey, wat gewelding goed! Ik zat al op dit topic te wachten!!! Van harte gefeliciteerd joh! Ik vind het super voor je!!!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Nino, hartstikke super! Ik ben blij dat het gelukt is. Heb je de baan gekregen door inderdaad zelf die winkel binnen te stappen en je cv achter te laten?
Gefeliciteerd!
Wat leuk voor je! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd !
Wat leuk zeg! Ik kan me dat topic nog goed herinneren, je brief was uiteindelijk heel mooi geworden. Ik vind het heel leuk om nu te horen dat je inderdaad een baan hebt!!!!

Gefeliciteerd.
Proficiat en heel veel plezie gewenst!!!

Ik heb straks een gesprek bij een uitzendburo voor diverse openstaande vacatures......

Ben in aug mijn baan kwijt geraakt.

Ben in nov bevallen, dus tja het wordt wel weer eens tijd!!
fijn dat je tweede gesprek dus ook goed ging
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Gefeliciteerd en succes!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hé wat goed zeg! Gefeliciteerd!

Fijn dat je wat aan het eerdere topic en onze hulp gehad hebt
Fijn! Gefeliciteerd!
Iedereen hartstikke bedankt voor jullie FELICITATIES!

Het is me uiteindelijk wel gelukt hoor, gewoon volle vertrouwen in me zelf gehad. ik begin bij de Mexx :D welke kan ik niet zeggen natuurlijk.

Nogmaals hartelijk bedankt!!!
@ninolino, leuk dat je laat weten hoe het afgelopen is. Super dat je een baan hebt, gefeliciteerd.

Jouw voorbeeld laat toch wel zien, vind ik, dat een goede brief, een goede voorbereiding en zelfvertrouwen in je eigen vaardigheden een baan kunnen opleveren. Ik zeg heel duidelijk kunnen, want het is geen garantie. Maar je vergroot wel je kansen. Super.
Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven