Werk & Studie alle pijlers

Erotische chat - werk

05-07-2017 09:34 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey viva"ers,

Is hier iemand die bij een erotisch bureau werkt aan de chat? En daar een goed bedrijf voor weet? Ik werk gewoon fulltime en wil nog iets bijverdienen maar niet aan een soort rooster houden en kunnen inloggen wanneer het mij uitkomt.

Wie van jullie heeft hier ervaring mee en wat verdiende jullie ongeveer? En kunnen jullie mij een bedrijf aanraden?

Wat deden jullie om extra geld te verdienen?
seks/camgirls-komen-jullie-kletsen/list_messages/385763
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb dit gedaan.
Op zich prima te doen; inloggen wanneer je wilt en op de chats waar ik zat was het vrij druk, dus altijd wel iets te tikken. Je moet wel in fatsoenlijk Nederlands schrijven en je moet veel fantasie hebben.

Ik heb het gedaan omdat ik een tijd wat krapper bij kas zat. Je krijgt wekelijks uitbetaald, dus dat is wel lekker. Hou er wel rekening mee dat je dit wel zelf op moet geven aan de Belastingdienst.
Alle reacties Link kopieren
XDemiX schreef:
05-07-2017 11:00
Ja ik heb dit gedaan.
Op zich prima te doen; inloggen wanneer je wilt en op de chats waar ik zat was het vrij druk, dus altijd wel iets te tikken. Je moet wel in fatsoenlijk Nederlands schrijven en je moet veel fantasie hebben.

Ik heb het gedaan omdat ik een tijd wat krapper bij kas zat. Je krijgt wekelijks uitbetaald, dus dat is wel lekker. Hou er wel rekening mee dat je dit wel zelf op moet geven aan de Belastingdienst.

En mag ik vragen waar je dat gedaan hebt? En fantasie heb ik gelukkig wel. het is echt dat ik een beetje krap zit maar geen zin heb om savonds in roosters te gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in het andere topic ook gereageerd ;-)
Ik werkte via Zubar. Die zijn gewoon betrouwbaar en betalen netjes uit.
Je kunt inloggen op je online omgeving en kunt dan je facturen zien en zien hoeveel je al verdiend hebt enzo.
Operatormatch is volgens mij ook betrouwbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven