Ervaring met 0906 lijn?
maandag 19 maart 2012 om 09:40
Iemand ervaring hier op het forum met een 0906 erotiek lijn? Heb je zoiets zelf opgericht en wat komt er bij kijken? Of doe je dit werk en wil je er wat over kwijt? Wat moet je juist wel of niet weten of kunnen als je dit wilt gaan doen? Wat voor klanten krijg je aan de telefoon? (Ik weet natuurlijk wel waarvoor ze bellen, maar het is meer om te vragen of er ook wel eens rare 'gevallen' tussen zitten).
Zelf zit ik er over te denken om ook dit werk te doen maar ik heb geen idee wat er bij komt kijken. Ik wil het vooral doen om wat extra bij te verdienen.
Ik hoor graag jullie reacties!
Zelf zit ik er over te denken om ook dit werk te doen maar ik heb geen idee wat er bij komt kijken. Ik wil het vooral doen om wat extra bij te verdienen.
Ik hoor graag jullie reacties!
maandag 19 maart 2012 om 09:44
quote:dodo23 schreef op 19 maart 2012 @ 09:40:
Wat voor klanten krijg je aan de telefoon? (Ik weet natuurlijk wel waarvoor ze bellen, maar het is meer om te vragen of er ook wel eens rare 'gevallen' tussen zitten).
Volgens mij hoef je geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te bedenken dat dat wel eens gebeurt.
Wat voor klanten krijg je aan de telefoon? (Ik weet natuurlijk wel waarvoor ze bellen, maar het is meer om te vragen of er ook wel eens rare 'gevallen' tussen zitten).
Volgens mij hoef je geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te bedenken dat dat wel eens gebeurt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 19 maart 2012 om 09:48
quote:himalaya schreef op 19 maart 2012 @ 09:44:
[...]
Volgens mij hoef je geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te bedenken dat dat wel eens gebeurt.Haha inderdaad, ik heb dit werk zelf gedaan, en ik kreeg wel eens mensen aan de lijn die ik persoonlijk door de telefoon wilde trekken. Ik heb zelf niet zo een lijn opgezet, maar wel voor zo'n bedrijf gewerkt.
[...]
Volgens mij hoef je geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te bedenken dat dat wel eens gebeurt.Haha inderdaad, ik heb dit werk zelf gedaan, en ik kreeg wel eens mensen aan de lijn die ik persoonlijk door de telefoon wilde trekken. Ik heb zelf niet zo een lijn opgezet, maar wel voor zo'n bedrijf gewerkt.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
maandag 19 maart 2012 om 10:06