Werk & Studie alle pijlers

Evenement A'dam 2 uur break invullen, tips?

12-01-2019 10:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnen 2 (!) weken organiseer ik mede een zakelijk evenement voor zo'n 80 man in een hotel in Amsterdam ZuidOost. Als break had ik een rondleiding Johan Cruijff Arena inclusief lunch geboekt. Helaas is dit gisteren afgebeld met de mededeling dat Ajax (ineens?) speelt die avond, en ze het recht hebben af te zeggen als er een wedstrijd tussendoor komt. Ok, omschakelen!. Heeft iemand een idee. Wat te doen met 80 man (internationaal) in Amsterdam Zuidoost of omgeving. Tijd tussen 12.00 - 14.00 uur (uit en thuis in Zuidoost). Met een bus naar de binnenstad, een korte stadswandeling en lunch lijkt erg krap, een rondvaartboot incl lunch lijkt mij niet zo interessant (en ook krap qua tijd), Heineken experience is geen optie vanwege alcohol. Een motivational speaker? Iemand een suggestie?
In het kort:
Internationale groep 80 personen, vooral mannen
Leuke Lunchbreak
Sales organisatie
Locatie Amsterdam ZuidOost
Engelstalig

Bij voorbaat dank!!
Waarom mogen ze geen alcohol? Kun je niet een rondwandeling over de Wallen doen? Dat scoort altijd wel goed bij toeristen. En dit zijn ook nog mannen!
Rondleiding Noord-Zuidlijn? Duurt 2 uur.
Ik doe mijn best
Bel Loetje aan de Amstel eens of ze iets hebben, dat is dichtbij.
zakelijk uitje / Amerikaans bedrijf vandaar geen alcohol en wallen-wandeling als lunchbreak ook niet gepast in dit geval. 2 uur inclusief heen en weer met 80 man.
Noord Zuidlijn ga ik eens naar kijken.dank
Een luxe lunch en een spel dat aansluit op sales? Bijvoorbeeld iets als iedereen krijgt een ei en dan wie via ruilhandel het meest waardevolle object weet te bemachtigen.

Ik heb laatst geminigolft op een conferentie maar daar zal t weer niet goed voor zijn :-)

Een spreker lijkt me geen fijne break eerlijk gezegd.

Of een luxe lunch en dan een chocolade/dessert workshop ofzo?
Hello, can you hear me?
Hoe dicht zit je bij de metro?
Wat vind je van:
- Naar de betreffende voetbalwedstrijd gaan

- http://www.bijlmertours.nl/html/en_verder_____.html: doen rondleidingen en waarschijnlijk kun je een rondleiding op maat maken, met bijvoorbeeld ontstaan Bijlmer en architectuur, bezoek aan de voormalige Bijlmerbajes (nu allemaal tijdelijke creatievere bedrijfjes), plek van de vliegtuigramp, slavernijverleden.
Wellicht kunnen zij je verder helpen, zie ook de workshops die ze aanbieden.

- naar de film, Pathe Arena heeft iMax zaal
vrij dicht bij metro
Met 80 man rondleiding noord zuidlijn vind ik wat lastig. wel leuk idee trouwens ook
Bedankt voor alle tips! Ik ben druk met m'n lijstje wel/niet ; ) fijn dat er meegedacht wordt
Ik vind een rondvaart een prima idee. En ik denk die Amerikanen ook hoor. Inclusief lunch en je bent direct klaar.
Zelf niet bekend met de regio, maar misschien eens informeren bij vvv of zij nog interessante activiteiten weten. Succes!
Rondleiding in het rijks?
Lunchen in een café/restaurant ad Amstel?
Of in t centrum in een café/restaurant, kunnen ze nog even rondlopen en dan terug naar ZO.
http://www.bijlmerbajesevents.nl/rondle ... erbajes-2/

Rondleiding door de voormalige Bijlmerbajes, laatste kans want hij gaat tegen de vlakte. Rondleidingen door ex gedetineerden of vluchtelingen, want AZC is verplaatst.
Er zit ook een restaurant voor de lunch, gerund door vluchtelingen. Hiske Versprille had daar laatst een recensie over geschreven in de Volkskrant:
https://www.volkskrant.nl/de-gids/een-s ... ~bbbcd7bb/
Manta schreef:
12-01-2019 11:45
Ik vind een rondvaart een prima idee. En ik denk die Amerikanen ook hoor. Inclusief lunch en je bent direct klaar.
Dit. Denk dat de meeste Amerikaanse toeristen die A'dam bezoeken ook 'n rondvaart zouden doen.
Jammer dat je er niet mee naar de Zaanse Schans kunt.
Lunch in Hotel De Witte Dame in het gerestaureerde oude stationsgebouw van Abcoude? (is misschien lastig te bereiken met bussen vanwege smalle weg vanuit het dorp, wel met de trein 1 halte en loopafstand van nieuwe station maar dat is ook niet bepaald praktisch).
Anna de Haen in het buitengebied van Abcoude afhuren, die doen ook workshops koken.

Verder zit je vrij dicht bij rivier de Vecht en daar zijn div mogelijkheden om een varende lunch te boeken, oa bij rederij De Tijd en langs historische buitenplaatsen of richting Weesp/Muiden. Diverse opstapplaatsen.

Vinkeveense plas is dichtbij met div restaurants aan het water, oa De Plashoeve of The Harbour Club.

Ik weet niet wat het budget is, in het duurdere segment heb je in de buurt rest Het Amsterdammertje in Loenen, in Vreeland De Nederlanden en ook aan de Vecht stukje verderop Slangevecht (via de A2 ongeveer een kwartier rijden met bussen denk ik).

Er zitten div golfbanen dichtbij (1 bij de Arena, 1 bij het AMC en 1 in Loenen), geen idee of dat een beetje aantrekkelijke ambiance is en welke keukencapaciteiten die hebben en of dat aan te raden is, maar wie weet is een lesje afslaan mogelijk (om beurten in groepjes oid?)

In Breukelen zit ook een Loetje en oa nog 2 andere restaurants/eetcafé's waar je goed kunt eten en die zo'n lunchgezelschap aankunnen (Danne en Regthuys).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Moet je de ruimte uit? En hoe zit het met de lunch dan als je de deur uitgaat, neem aan dat er voor 12 uur niet gegeten is.

Een lunch bestellen en daar opeten en eventueel entertainment er bij. Masseur voor stoelmassage, hoekje met scherm en interessante beelden van Amsterdam en omstreken of Nederland in het algemeen als het internationaal is.

Vraag me af hoe jullie het met eten wilde doen met die rondleiding of hadden jullie dan bij het stadion gegeten?
Lunch was bij rondleiding stadion gepland idd.

Bedankt voor het meedenken! Ik heb wat meer ideeën zo .. nu nog proberen uit te werken. Misschien dagprogramma inkorten en avond programma ter afsluiting (nu nog hopen dat management het daar mee eens is..)
Amerikanen zijn gewend lang de tijd te nemen voor lunch. Als je de ruimte niet hoeft te verlaten, dan zou ik regelen dat er een lunch geserveerd wordt, met eventueel wat entertainment erbij.
Ik vond je motivational speaker wel een goed idee, of misschien een kort cabaret? Of een soort Ted talk wat aansluit bij jullie onderwerp?
Met 80 man uit en thuis...voordat iedereen in die bus zit ben je wel even verder.
Ergens kroketten uit de muur gaan halen en poffertjes eten. Amerikanen vinden lokale eet-eigenaardigheden en vaak wel leuk.
Koud hoor nou op een rondvaartboot. Ik zou er niet blij van worden.
Lunch op gesloten rondvaartboot lang alle highlights van
Amsterdam met relaxte spreker.
Wat voor doelgroep is het? Oud,mjong, man, vrouw?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven