Evenement A'dam 2 uur break invullen, tips?
zaterdag 12 januari 2019 om 10:39
Binnen 2 (!) weken organiseer ik mede een zakelijk evenement voor zo'n 80 man in een hotel in Amsterdam ZuidOost. Als break had ik een rondleiding Johan Cruijff Arena inclusief lunch geboekt. Helaas is dit gisteren afgebeld met de mededeling dat Ajax (ineens?) speelt die avond, en ze het recht hebben af te zeggen als er een wedstrijd tussendoor komt. Ok, omschakelen!. Heeft iemand een idee. Wat te doen met 80 man (internationaal) in Amsterdam Zuidoost of omgeving. Tijd tussen 12.00 - 14.00 uur (uit en thuis in Zuidoost). Met een bus naar de binnenstad, een korte stadswandeling en lunch lijkt erg krap, een rondvaartboot incl lunch lijkt mij niet zo interessant (en ook krap qua tijd), Heineken experience is geen optie vanwege alcohol. Een motivational speaker? Iemand een suggestie?
In het kort:
Internationale groep 80 personen, vooral mannen
Leuke Lunchbreak
Sales organisatie
Locatie Amsterdam ZuidOost
Engelstalig
Bij voorbaat dank!!
In het kort:
Internationale groep 80 personen, vooral mannen
Leuke Lunchbreak
Sales organisatie
Locatie Amsterdam ZuidOost
Engelstalig
Bij voorbaat dank!!
zaterdag 12 januari 2019 om 13:45
Ik vind het vooral erg kort, twee uur om 80 man ergens te krijgen, iets te doen én te lunchen.
Ik zou toch voor een rondvaart proberen gaan, en dan op de boot lunchen. Voor jou niet interessant maar voor Amerikanen wel.
Of inderdaad kort op de locatie lunchen en aan het einde van de dag de stad in en daar iets doen voor het diner.
Ik zou toch voor een rondvaart proberen gaan, en dan op de boot lunchen. Voor jou niet interessant maar voor Amerikanen wel.
Of inderdaad kort op de locatie lunchen en aan het einde van de dag de stad in en daar iets doen voor het diner.