Werk & Studie alle pijlers

File ring A10

29-08-2012 21:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal!

Even een vraagje, ik ga binnenkort in amsterdam wonen bij Zeeburg. Ik werk echter in Velsen. Ben druk aan het solliciteren voor een baan in Amsterdam, maar voorlopig moet ik nog even heen en weer. Ik ben benieuwd of er een van jullie weet hoe het zit met de file spits op de ring. Het zal dan gaan om de ringweg oost die overloopt in zuid en dan de A9. In de ochtend dus van Amsterdam naar Velsen en eind van de dag andersom.

Alvast bedankt!!
Nou die staat er wel
Daar staat idd vaak file, vooral daar bij de afrit A4. Je kunt ook A2 -A9 rijden, dan hebben je minder ring, maar weer file op het deel voor de afslaf naar de A9 op de A2. Kwestie van proberen welke route en welke tijd het gunstigst is.
Het is geen pretje als je via de Piet Heintunnel de A10 wil bereiken. Verkeer uit Zeeburg, Noord en IJburg wil daar de A10 op. Staat elke ochtend vast. In de middag is het beter.
Als ik de radio 's ochtends en 's avonds moet geloven staat daar file in de spits

En ik geloof de radio aangezien ik vaak genoeg daar in de file heb gestaan
Ik rij op de A9 en heb bijna nooit file. Ik ben tussen 8.45 en 9.00 uur op de weg richting Amsterdam
Kijk 's ochtends op de site van de ANWB naar de files op het moment dat je naar je werk zou moeten rijden, dan zie je waar het vast staat. Volgens mij is het wel druk vanuit Zeeburg naar de op/afrit van de A10, maar rij je daarna tegen de files in (want die staan richting Amsterdam).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je rijdt tegen de files in (op de A9 dan).

Verder kan je de A9 eventueel vermijden door langs het kanaal te rijden (vanaf Westpoort naar A22 Velsertunnel).

A10 niet veel structurele ervaring mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven