Werk & Studie alle pijlers

(Financiële) detacheerders

28-12-2010 13:34 39 berichten
Er zijn er zoveel, maar welke zijn echt kwalitatief goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:rider schreef op 01 januari 2011 @ 15:05:

[...]

Aex in den haag?

Je hebt het toch over een Big four kantoor die OOB klanten doen?

ING zit sowieso in Den Haag.

Maar ik werkte ook niet alleen in Den Haag.
Mijn suggestie aan TO was inderdaad een big4 en een vestiging met hoofdzakelijk OOB.
quote:rider schreef op 02 januari 2011 @ 12:49:

Mijn suggestie aan TO was inderdaad een big4 en een vestiging met hoofdzakelijk OOB.

Ik begrijp die suggestie eerlijk gezegd niet helemaal.

Wat is er mis met MKB klanten?

Een beginnend accountant leert daar m.i. veel meer als bij een OOB waar je vaak maar een heel klein gedeelte van de onderneming ziet.

En mijn ervaring bij Big 4 in Den Haag is dat je naast non-profit ook gewoon profit klanten hebt.
quote:rider schreef op 31 december 2010 @ 00:46:

[...]

Maar als je geluk hebt, krijg je nog les van mij, als dat nog geen doorslaggevend argument is... Oeps, ik ga me ineens afvragen of ik les van je heb gehad, maar herinner me geen docenten met 10 kinderen (nav je motto).
[quote]Mirjam82 schreef op 02 januari 2011 @ 14:59:

[...]

Ik begrijp die suggestie eerlijk gezegd niet helemaal.

Wat is er mis met MKB klanten?[\quote]goed lezen accountant

Ik zei nergens dat er iets mis is met mkb klanten. Ik zei alleen dat ik denk dat TO, gezien haar specifieke situatie, naar mijn idee het meeste heeft aan een baan/opleidi g richting rc of ra bij een groot kantoor en een "grote" vestiging, dus oob werk.

quote:

Een beginnend accountant leert daar m.i. veel meer als bij een OOB waar je vaak maar een heel klein gedeelte van de onderneming ziet.

En mijn ervaring bij Big 4 in Den Haag is dat je naast non-profit ook gewoon profit klanten hebt.

Ik kan je geen argumenten geven zonder mijn privacy volledig om zeep te helpen, dus je moet Elf maar weten of je me gelooft als ik zeg dat ik vrij goede feitelijke argumenten heb om het volledig met je oneens te zijn

En dat in den haag profit klanten zitten heb ik nooit ontkend. Ik heb alleen gezegd dat ik de indruk heb dat den haag voor de big4 een mengsel is van provincievestiging en overheid.
quote:2Heineken schreef op 02 januari 2011 @ 15:38:

[...]

Oeps, ik ga me ineens afvragen of ik les van je heb gehad, maar herinner me geen docenten met 10 kinderen (nav je motto).En wat als je les van me hebt gehad?
Waar geef je les dan Rider?

Nu begin ik me af te vragen of ik ook les van je heb gehad...
Ik heb echt geen idee hoor, maar zou je met jouw achtergrond niet terecht kunnen in een functie als junior financial controller bij een bedrijf? Dat is eigenlijk een HBO-startersfunctie.

Wie weet kun je zo de nodige werkervaring in het vak opdoen en van daaruit doorgroeien of een opleiding volgen?

Toevallig heeft mijn bedrijf (een bank) op dit moment een dergelijke functie vacant, daarom dacht ik er aan...

Nogmaals; geen idee of dit is wat je zoekt en of dit mogelijk is met je achtergrond.
Het topic doorlezende denk ik toch dat je iets anders zoekt.....

Excuses voor de vervuiling...het was goed bedoeld :-)
Violetje, ben je inmiddels al wat verder?
Dank jullie voor de tips! Ik heb ondertussen een baan gevondenals controller in 'mijn' sector en ga op die manier meer de bedrijfseconomische/financiële kant op, evt. icm een opleiding in de toekomst om op die manier echt de controlling-kant op te gaan, maar wel vanuit de sector waar ik nu werk. Dit is allemaal ook salaris-technisch wat handiger.

Nogmaals bedankt voor het meedenken!
top!
Klinkt goed en nog gefeliciteerd!
Dank jullie! Heb er veel zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven