Flexwerkers onder ons
maandag 19 november 2012 om 13:30
Over een klein maandje gaan we naar een nieuw kantoor, waar we het nieuwe werken gaan ontdekken. We hebben al een laptop, meet alles erop en eraan en een mobiel. Straks moet dat heen en weer, plus papierwerk, lunch, eigen mobiel, zooi die altijd in mijn eigen handtas zit... De laptop is loodszwaar en we hebben geen tas gekregen. Wie heeft leuke betaalbare oplossingen om al die spullen heen en weer te sjouwen? De reis zal ik deels met de auto, deels met de bus doen, of alleen met de bus.
En hoe bevalt het het nieuwe werken? Wat zijn jullie ervaringen?
En hoe bevalt het het nieuwe werken? Wat zijn jullie ervaringen?
maandag 19 november 2012 om 13:34
maandag 19 november 2012 om 13:36
Ik heb een laptoptas op wieltjes. Prima ding, maar heel zwaar blijft hij door die rotlaptop. Persoonlijk heb ik liever een vast bureau waar ik mijn spullen beter achter kan laten. Anderzijds kan ik wel heel gemakkelijk thuis werken.
Als je weet dat je thuis niet meer achter je werk kruipt kun je 'm ook op je werk laten staan.
Als je weet dat je thuis niet meer achter je werk kruipt kun je 'm ook op je werk laten staan.
maandag 19 november 2012 om 13:41
maandag 19 november 2012 om 13:44
maandag 19 november 2012 om 13:48
Ik denk dat je snel leert om zo min mogelijk "zooi" te hebben. Ruim zeker 1x per week je tas op en gooi zoveel mogelijk papier weg. Gebruik een grote etui voor pennen en dat soort dingen. Papier wat je moet bewaren, doe dat in een map met tabs. De tas van Confiture is een mooi voorbeeld van een handige en degelijke tas.
Moet je elke dag je spullen meenemen of heb je wel een locker op het werk (een klein kastje wat op slot kan)?
Moet je elke dag je spullen meenemen of heb je wel een locker op het werk (een klein kastje wat op slot kan)?
maandag 19 november 2012 om 13:55
maandag 19 november 2012 om 14:01