Werk & Studie alle pijlers

gepast cadeau???

13-11-2019 16:55 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Na mijn laatste topic over mijn werk waar ik enorm gepest, geklierd en de grond in getrapt werd heb ik eindelijk een nieuwe baan gevonden!
Maar ik moet nu dus ook afscheid nemen van een paar mensen waar ik wel een enorme goede band mee heb.
Dit zijn mensen van een andere instantie en ze hebben altijd voor me klaar gestaan.
Een iemand is bijzonder voor mij, hebben qua werk altijd een bijzondere band gehad en altijd voor elkaar klaar gestaan.
Nu wil ik deze persoon een speciaal cadeautje geven als aandenken....
Ik zelf had gedacht aan een klein beschermengeltje.... Is dat een gepast cadeautje?????
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
13-11-2019 17:55
Ach, bij de Kringloop zag ik een keer een koffiebeker, met daarop de tekst :

Voor de allerliefste juf, van Delano. :jump:

Och ja. Koffiebekers. Het idee is heel leuk, maar wat móet je ermee. Ik heb een servies thuis, en daar passen dat soort mokken echt niet tussen.
.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
13-11-2019 18:00
Nouhouhouwwww!!!! :furious:

Kringloop is hasseke blij met die boekies, doe ik toch iets goehoeds?! :flirting:
Toch?

Ja hoor. ;)
Als je nou slim bent koop je ze daar volgende keer. :proud:

Maar zonder gekheid, het gebaar is natuurlijk lief. Maar een kaartje met persoonlijke tekst hang ik op - zeker als ik het een leuk kaartje vind (en anders is de binnenkant van de kastdeur een goeie plek om ze langere tijd te bewaren), zo’n boekje hangt wat lastig op.
.
Oh jee, ik heb overal waar ik heb gewerkt wel een aantal leuke contacten opgebouwd waarmee ik vrienden ben geworden, maar in heb (anders dan soms trakteren) nog nooit een afscheidscadeau gegeven aan collega’s of relaties. Gewoon een mail waarin je bedankt voor de fijne tijd, met je contactgegevens is toch voldoende? Wat moeten mensen met dat soort prullaria?
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
13-11-2019 18:05
Ja hoor. ;)
Als je nou slim bent koop je ze daar volgende keer. :proud:

Maar zonder gekheid, het gebaar is natuurlijk lief. Maar een kaartje met persoonlijke tekst hang ik op - zeker als ik het een leuk kaartje vind (en anders is de binnenkant van de kastdeur een goeie plek om ze langere tijd te bewaren), zo’n boekje hangt wat lastig op.
Nee dus :-D

Dus...TO.....niet naar Grob luisteren!!!

Alle reacties Link kopieren
Snacks doen het altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een kaartje en een leuk vakblad doen ofzo.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Een kaartje met een persoonlijke tekst is nog het bijzonders. Chocola is altijd goed.

Een beschermengeltje vind ik ongepast. Voor een vriendin kan het wel, maar niet voor een collega.
Of misschien iets voor op/rond de werkplek? Bon voor een koffietent in de buurt ofzo? Gevulde snoeppot voor op kantoor?
Wat is eigenlijk het idee erachter om een beschermengeltje te geven?
Anoniem262821034 schreef:
13-11-2019 18:02
Och ja. Koffiebekers. Het idee is heel leuk, maar wat móet je ermee. Ik heb een servies thuis, en daar passen dat soort mokken echt niet tussen.
Dat is ook voor op school, niet voor thuis. :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
13-11-2019 19:39
Dat is ook voor op school, niet voor thuis. :-D :-D

Leuk, hebben ze na verloop van tijd 30 mokken per leerkracht. :mrgreen:
.
Ik zou geen troep geven.

Waarom niet gewoon: iets te snoepen (chocolade), te drinken (fles wijn) of een bos bloemen? Dat kan allemaal op of doorgegeven worden.
"Altijd voor elkaar klaar gestaan", een beschermengeltje als afscheidscadeau..

Je impliceert hiermee nogal wat. Blijf zakelijk en zet je zelf niet zo weg als aanhankelijk/hulpeloos iemand. Kan je op je nieuwe baan ook alleen maar helpen.
Alle reacties Link kopieren
Een pakketje met streekproducten doet het hier altijd goed....en anders een bon of zo.
Live long and prosper
Trakteer op lunch, al de rest is raar
Alle reacties Link kopieren
Als je zo'n engeltje wil geven, dan moet je dat doen, to. Zo te lezen hadden jullie een klik en heeft ze veel voor jou betekend.

Ik zou het wel lief vinden. Hoogstens zou ik mss wat verrast zijn dat ik zoveel betekend heb. Maar dat is fijn om te horen, toch?
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
13-11-2019 17:55
Ach, bij de Kringloop zag ik een keer een koffiebeker, met daarop de tekst :

Voor de allerliefste juf, van Delano. :jump:
Leuk als de moeder van Delano die beker tegenkomt :popcorn:

TO: als jij een beschermengel wil geven moet je dat doen. Ik heb dat ook weleens gekregen en ben niet echt gelovig, maar heb daar geen moeite mee en vind het ook niet ongepast. Vind het een lieve blijk van waardering en er spreekt uit dat je iemand alle goeds wenst vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven