Getuigschrift en cv
woensdag 2 mei 2012 om 14:26
Ik ben bezig met mijn cv wat aan te passen en op te frissen. Maar nu zit ik dus met de referenties. Ik heb wel een referentie die ik op mag geven alleen is die persoon vaak aan de wandel voor allerlei besprekingen en dus wat moeilijk bereikbaar.
Nu heb ik ook een getuigschrift van die functie gekregen maar volgens mij is het niet gebruikelijk om dat te vermelden in een cv of toch wel?
Het lijkt me voor mijn toekomstige werkgever lastig als mijn referentie slecht bereikbaar is.
Nu heb ik ook een getuigschrift van die functie gekregen maar volgens mij is het niet gebruikelijk om dat te vermelden in een cv of toch wel?
Het lijkt me voor mijn toekomstige werkgever lastig als mijn referentie slecht bereikbaar is.
woensdag 2 mei 2012 om 14:43
woensdag 2 mei 2012 om 14:56
Nou, ze heeft een privé mobiel en bij de vaste telefoon op het werk heeft ze de voicemail eraf gehaald omdat ze niet altijd op dezelfde plek zit (flex werkplekken). Nu zal er wel iemand opnemen die doorgeeft dat er gebeld is maar het kan lang duren voordat er dan terug gebeld wordt.
Ben niet van plan haar privé nummer te vermelden want dat lijkt me niet de bedoeling aangezien we dat alleen mochten gebruiken als er echt iets was wat haast had.
Ben niet van plan haar privé nummer te vermelden want dat lijkt me niet de bedoeling aangezien we dat alleen mochten gebruiken als er echt iets was wat haast had.
woensdag 2 mei 2012 om 14:59