Werk & Studie alle pijlers

HBO-V deeltijd

30-12-2005 15:59 2194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zit eraan te denken de HBO-V opleiding in deeltijd te doen, omdat ik eigenlijk niets wil met mijn huidige studie. Ik heb helemaal geen ervaring in deze richting. Wie kan me hier iets meer over vertellen? Want ik heb al ff gekeken bij de school waar ik die wil volgen en daar hoef je 1 dag in de week naar school. Maar ik neem aan dat je ook stages moet lopen etc. Alle ervaringen zijn welkom.
Scheepje, jammer dat het geen vaste aanstelling is geworden, maar het biedt zeker mogelijkheden. Moet toch hoop geven. Kunnen ze een plan voor je maken bij het flexbureau?

En de naam mailen, hoe pakken we dat aan? Heb jij een speciaal viva-email, ik namelijk niet. En heb niet zo'n zin om mijn eigen emailadres hier neer te zetten.

Of anders kan ik via het moderatortopic (als er nog moderators zijn) vragen of ze mijn emailadres aan jou willen doorgeven en dan kan je mij mailen.

MDF, begrijp ik de dubbele boodschap van positief goed???
hoi disco,

Ik heb niet echt een viva mail maar wel een waar ik spam op verzamel... mijn mail is grootschoot aapje hete meel punt kom. Ik check deze niet heel vaak, maar genoeg als ikw eet dat er mail op komt... Leuk om te horen.

Verder vandaag gewerkt, morgen zelfde afdeling en dan vrijdag bij kind en jeugd... Ach zo zijn we lekker bezig, nog zo'n week en ik heb iig de aanschaf van mijn autootje er alweer uit...

Groetnis, Scheepje
Scheepje, je hebt mail.

Fijn dat je nu al zoveel aan de slag kan! Is het niet wennen om weer dagelijks aan het werk te zijn of is het juist lekker om weer bezig te zijn?
@ Discovery, jaaaaa!!!!!

Jij hebt het als 1e van het HBO-V topic door.