Help studiekeuze hbo
maandag 1 april 2019 om 12:14
Hoi allemaal,
Ik heb een zusje van 19 ze heeft vorig jaar niv 4 evenementen op de roc afgerond en heeft een tussenjaar genomen.
Deze jaar gaat ze weer naar school en zou graag in de zorg wat doen willen. Wel ziet ze er tegen op mensen te wassen. Ik ben aan het kijken voor haar wat de mogelijkheden zijn ideaal is toch bbl, maar heb er toch ook hulp bij nodig ze woont in tilburg.
Ik heb een zusje van 19 ze heeft vorig jaar niv 4 evenementen op de roc afgerond en heeft een tussenjaar genomen.
Deze jaar gaat ze weer naar school en zou graag in de zorg wat doen willen. Wel ziet ze er tegen op mensen te wassen. Ik ben aan het kijken voor haar wat de mogelijkheden zijn ideaal is toch bbl, maar heb er toch ook hulp bij nodig ze woont in tilburg.
maandag 1 april 2019 om 13:55
Searcheri schreef: ↑01-04-2019 12:14Hoi allemaal,
Deze jaar gaat ze weer naar school en zou graag in de zorg wat doen willen. Wel ziet ze er tegen op mensen te wassen. [\b] Ik ben aan het kijken voor haar wat de mogelijkheden zijn ideaal is toch bbl, maar heb er toch ook hulp bij nodig ze woont in tilburg.
Dan kan ze beter een andere richting zoeken.
maandag 1 april 2019 om 15:23
Wacht even? Zelf uitzoeken, prima! Van een 19-jarige die naar het HBO gaat verwacht je wat zelfstandigheid. Maar waarom mag er wel hulp van ouders gevraagd worden, maar niet van oudere broers/zussen? Niet iedereen heeft ouders, en lang niet iedereen heeft ouders die de weg weten in onderwijsland.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af