Werk & Studie alle pijlers

Help!

04-05-2012 17:34 67 berichten
Mensen een vak van mij bestaat uit 3 onderdelen.

Tussentoets 20%

Opdracht 20%

Eindtoets 60%

Je moet voor de tussentoets en opdracht minstens een 4 halen. Stel dat dat mij nou overkomt en ik inderdaad twee keer een 4 haal dus

Tussentoets = 4 die voor 20% telt

Opdracht = 4 die voor 20% telt

Eindtoets 60%

Welk cijfer moet ik dan halen voor de eindtoets om uiteindelijk op een 5,5 uit te komen?
Alle reacties Link kopieren
Ga je mij nou toeschreeuwen terwijl ik net jouw suffe groep 8 som voor je heb gemaakt?

je schreef zelf:

mieke19877 schreef op 04 mei 2012 @ 17:34:

Mensen een vak van mij bestaat uit 3 onderdelen.

Tussentoets 20%

Opdracht 20%

Eindtoets 60%

Je moet voor de tussentoets en opdracht minstens een 4 halen.
En nogmaals, je moet dus een 7,8 halen er vanuit gaande dat je een 0 haalt voor die ene opdracht om nog een 5,5 te staan.

Ik wil de berekening hier wel neerzetten, maar die kan je toch niet volgen. En ja dat is een steek onder water, maar god wat doe je dom.
borderwalk schreef op 29 mei 2012 @ 20:58:

Ga je mij nou toeschreeuwen terwijl ik net jou suffe som groep 8 som voor je heb gemaakt?

je schreef zelf:

[...]

mijn moeder kon het ook niet :~) maarrre 7,8 dus? BEDANKT! Heb tenminste hoop.

Stom vak ongeveer 200 studenten van de 490 worden van plagiaat beschuldigd...en dat terwijl dit de laatste vak is voordat je 4dejaars bent of de langstudeerboete krijgt.

5 dagen keihard blokken dus, want komende maandag is de grote dag....

Ga je mij nou toeschreeuwen terwijl ik net jou suffe som groep 8 som voor je heb gemaakt?

je schreef zelf:

[...]

Stom vak ongeveer 200 studenten van de 490 worden van plagiaat beschuldigd...en dat terwijl dit de laatste vak is voordat je 4dejaars bent of de langstudeerboete krijgt.

je schreef zelf:

[...]

Je haalt het sowieso niet want ze zeggen dat je voor tussentoets en opdracht een 4 moet halen en je krijgt een 0 voor de opdracht.

Jammerrrrr de bammerrrrr
mieke19877 schreef op 29 mei 2012 @ 21:01:

[...]

En ik heb toch eerder in dit topic precies en zo duidelijk mogelijk uitgelegd hoe ik het heb berekend?

((5,5*100)-(4*20)-(4*20))/60=6,5

Je veranderd alleen een 4 in een 0 en je krijgt dus

((5,5*100)-(0*20)-(4*20))/60=7,8
mieke19877 schreef op 04 mei 2012 @ 17:34:

Je moet voor de tussentoets en opdracht minstens een 4 halen.
En dit klopt niet meer?
Scamp schreef op 29 mei 2012 @ 21:03:

Je haalt het sowieso niet want ze zeggen dat je voor tussentoets en opdracht een 4 moet halen en je krijgt een 0 voor de opdracht.

Jammerrrrr de bammerrrrr

NOPE:

Wij hebben geconstateerd dat uw werk in hoge mate en onaanvaardbare mate overeenkomt met (inter)bronnen. Wij beschouwen dit als plagiaat als bedoeld in de zin van art. 16 sub h Regels van de examencommissie en verklaren daarom het deelcijfer voor de vaardighedenopdracht ongeldig. U mag wel deelnemen aan het tentamen op 4 juni. Uw naam is doorgegeven aan de examencommissie.

Het leuke is dus als je geen plagiaat pleegt en een 3 haalt mag je dus niet deelnemen X-D Dus ik ben blij was namelijk bang voor een 3....het probleem is nu alleen dat er een heleboel studenten van plagiaat zijn beschuldigd die nu allemaal morgen gaan klagen.

Zometeen worden de cijfers dan wel geldig verklaard en heb ik een 2 of een 3....dan kan ik ineens geen tentamen meer doen :mad: vind het best zo :smile:
Tuurlijk mag je meedoen. Alleen telt je cijfer niet. Denk je nou echt dat je met een 0 beter af bent dan met een 3? Ha ha
Today is life, tomorrow never comes.
Ongeloofelijk ben je.
pagio schreef op 29 mei 2012 @ 22:27:

Tuurlijk mag je meedoen. Alleen telt je cijfer niet. Denk je nou echt dat je met een 0 beter af bent dan met een 3? Ha ha
Met een 3 mocht ik niet meedoen, met die 0 nu wel. Ik moet een 7,8 halen...moet toch kunnen?
Neuh, ik denk niet dat jij een 7,8 kunt halen als je met de rest van de cijfertjes nog niet eens aan een voldoende kon ruiken.

Ik denk dat je gewoon een verkeerde studie hebt uitgekozen.
Denk je zelf ook niet dat de eindtoets moeilijker is dan de tussenopdrachten....

Redelijk kansloos denk ik.
mooiedromen schreef op 30 mei 2012 @ 10:55:

Denk je zelf ook niet dat de eindtoets moeilijker is dan de tussenopdrachten....

Redelijk kansloos denk ik.

Dat eerste hoeft natuurlijk niet.

Ik hoop er maar het beste van voor TO. Laat je wel nog even weten of het is gelukt?
Hoe in godsnaam kun je voor een rekentoets beschuldigd worden van plagiaat ? En hoe kin je een 7e jrs student zijn en niet in staat zijn dit soort rekensommen te maken?
@ hellonijntje: http://www.rijnmond.nl/ni ... gt-studenten-van-plagiaat

TO, ondernemersrecht heeft toch helemaal geen amper wiskunde? Dat gaat toch gewoon over de rechtspersonen structuren, fusies en overnames enzo? Of zeg ik nu iets heel raars?

Wel goed dat de erasmus dit doet, anders gaan ze dezelfde kant op als inholland...

TO, je beseft wel dat het "melding maken aan de examencommissie" betekent dat er nog gevolgen kunnen zijn? Ze laten je alleen het tentamen nu maken omdat ze nog neit besloten hebben wat die gevolgen zijn. Bij mijn weten betekent fraude aan de FRG van de erasmus gewoon dat je of een jaar wordt uitgesloten van het maken van tentamen, en/of dat je je diploma alleen nog maar "onder bezwaar" kan halen. Maar wellicht is dat veranderd. Ik verwacht trouwens dat ze hier wel een uitzondering voor zullen maken omdat er zoveel studenten dezelfde fout hebben gemaakt, en het een misverstand in de opdracht lijkt te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven