Werk & Studie alle pijlers

Het leukste relatiegeschenk ooit?

01-07-2012 21:27 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik zou graag een beetje inspiratie opdoen, die fles wijn of prosecco is inmiddels zo afgezaagd!

Wat is het leukste relatiegeschenk dag jij ooit kreeg?

Voor mijzelf was dat zeker een boottocht in griekenland! Al is dat voor de meeste bedrijven (waaronder het mijne) ver boven budget!
Je plaatst dit topic 2 x TO
quote:gewoonsuz schreef op zondag 01 juli 2012 21:30 Je plaatst dit topic 2 x TOSorry! Ik dacht dat het plaatsen mislukte omdat de app uitviel en ik daarna het topic niet meer terug kon vinden (forum mobiel)
Laat het even weghalen.
Binnen wat voor budget? Kan ook wel heel gave dingen verzinnen die heel veel kosten, maar als het binnen 30 euro moet zijn wordt de keuze toch 'n flink stuk beperkter.

http://www.cowparade.nl/h ... 06d3d9b9421002d550441785e

Ontzettend nutteloos maar ook ontzettend leuk..... Al begrijp ik dat niet iedereen het met mij eens zal zijn.
Ik heb ooit een doos chocolade paaseitjes gekregen van een bedrijf waar ik mee samenwerkte. Niet origineel, maar ik was wel onder de indruk. En dat kwam door een leuke jongen die daar werkte. Hij kwam ze persoonlijk afgeven.
Romatische relaties:

Een knuffel, zoen en de woorden "ik waardeer je en hou van je".

En als het voor zakelijke relaties is:

"ik trakteer!"
Dingen die ik zelf kan uitzoeken. Een pluim oid.

Stomste cadeau's - Boeken (en dan voornamelijk die met een zakelijk psychische invalshoek. Sodemieter op. Ik spendeer al veel te veel tijd aan de zaak, laat staan dat ik dat boek ook nog eens ga lezen. Als ik uberhaupt al tijd heb om een boek te lezen dan is het een heul spannende fictie! (droomt in gedachten weg naar een tijd waarin ze een boek kan lezen... zucht....)

Oh en vorig jaar winter kreeg ik een grote emmer met een soort hutspot pakket erin van een relatie. Dat vond ik wel een grappige geste zo met de winter voor de deur. Worst, wortels, uien, jus en diverse recepten zaten er in. Kost geen drol maar ik vond het wel grappig.
Met een bootreis op griekenland maakt niemand me blij...

Ik ben al helemaal niet van vliegen. Dus als ik vlieg is het naar een bestemming waar ik echt dol en dolgraag heen wil (Griekenland hoort daar niet bij), en je hoeft me ook niet voor mijn lol op een boot te zetten. Ik ben een landrot. Kortom, ik had dus niet gegaan.
In plaats van flessen wijn rond kerst versturen, heb ik een keer alle zakenrelaties een chocoladeletter gestuurd op 5 december, met een gedichtje erbij dat ik de samenwerking waardeerde enzo.
Wat eten we vanavond?
Ik heb een keer een chocoladeletter toegestuurd gekregen, die kwam aan in 100 stukjes Vond het gebaar nog steeds leuk hoor, was gewoon jammer dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven