Werk & Studie alle pijlers

Horizontaal overgaan salaris

18-07-2013 23:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben benieuwd naar het volgende: op het werk krijg ik een nieuwe functie, en de daarbij behorende salaris schaal. Ik krijg nu geen promotie omdat ik al eerder aangenomen was op dezelfde functie, maar dit werkte toen niet. Dus ga ik nu horizontaal over qua salaris. Nu heb ik fwg 35.7 ( cao vvt) word dit dan fwg 40.7 of werkt dit zo niet? Die gene die er overgaat is pas maandag weer op kantoor...

Alvast bedankt!
Ik zou zeggen kijk eens in je CAO. Daar staat het gewoon heel duidelijk in!

http://www.fbz.nu/files/C ... VVT_2012-2013_%5B1%5D.pdf
volgens mij is horizontaal over gaan in de salaristabel horizontaal .. dwz hetzelfde salaris, geen idee welke trede in 40 dit dan is, maar ws lager dan waar je nu in zit. Grote pluspunt: meer doorgroei mogelijkheden qua salaris!
Wat bedoel je met 'ik was al eerder aangenomen op dezelfde functie maar dit werkte toen niet'?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Horizontaal overschalen houdt in dat je hetzelfde salaris houdt, maar in een hogere schaal door gaat groeien. Als je nu in 35-7 zit, wordt je overgeschaald naar 40-3. Evengoed gefeliciteerd, want je gaat nu wel sneller meer verdienen!
Kabinet heeft gelijk, je wordt naar de dichtsbijzijnde periodiek geplaatst! Nu heb je er niet heel veel aan, maar op termijn wel.
Bedankt allemaal! Ik krijg vandaag of morgen mijn contract dus wacht af wat het precies zal zijn.
Ik had echt een heel ander beeld bij horizontaal je salaris verdienen. Valt weer mee
Hallo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven