Werk & Studie alle pijlers

Iets persoonlijks!

02-02-2019 10:57 47 berichten
As maandag hebben we een teambuildingdag voor mijn werk(zorggerelateerd). Nu kregen we van onze leidinggevende de opdracht om iets persoonlijks mee te nemen waarmee je op de foto moet. Dus iemand die van koken houdt bijv een koksmuts of pollepels. Vindt dit heel lastig. Houdt in mijn vrije tijd oa van legpuzzels maken, naar het theater gaan, koken, reizen, ben gastvrouw/kaartcontroleur in een theater, wandelen, heb een poes Lotje(mijn vriendinnetje). Ik weet het echt niet wat mee te zullen nemen😅
Ik zou m'n paspoort meenemen (ik hou ook van reizen)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn middelvinger meenemen, ik hou niet van dit soort onzinsessies
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik zou zo'n theatermasker meenemen.
Heb je nog ergens tickets van theater liggen? Dan neem je die mee.
Ik zou Lotje meenemen :-)
redbulletje schreef:
02-02-2019 10:59
Ik zou m'n paspoort meenemen (ik hou ook van reizen)
Nou toevallig zat ik daar net aan te denken. Niet dat daar veel instaat hahaha. Ben ook gek van Italië en de Italiaanse taal, eten, muziek. Misschien kan ik daar wat mee?
JollyRider schreef:
02-02-2019 11:01

Ja, helemaal mee eens.
Nummer*Zoveel schreef:
02-02-2019 11:03
Ik zou Lotje meenemen :-)
Denk niet dat ze daar zo blij van wordt😀
Je vraagt op een forum wat jij persoonlijk mee zou nemen?

Een pleeborstel .
Mijn mening is gestippeld.
Neem je id-kaart mee en ga er braaf mee op de foto.
Wat een ellende, dit soort activiteiten. Het ergste zijn nog de collega's die daar heel fanatiek minutenlang over zichzelf staan te oreren.
Star² schreef:
02-02-2019 11:03
Ja, helemaal mee eens.
Ik ben ook niet zo van deze dingen. Maar vindt het wel leuk om er zo van collega achter te komen wat zijn/ haar hobby’s, liefhebberijen zijn, waar je het normaliter niet over hebt.
JollyRider schreef:
02-02-2019 11:01
Ik stem vóór! ;-D
Heb je niets thuis liggen wat met het theater te maken heeft? Een paar kaartjes of zo? Anders inderdaad gewoon je paspoort.
Betty_Slocombe schreef:
02-02-2019 11:06
Neem je id-kaart mee en ga er braaf mee op de foto.
.
Maar scherm wel even je BSN af :mrgreen:

Ik dacht aan een theaterkijker, als je die hebt?
Erizon schreef:
02-02-2019 11:19
.
Maar scherm wel even je BSN af :mrgreen:

Ik dacht aan een theaterkijker, als je die hebt?
Heb een paspoort als ik die al mee neem😀. Zit nu in de stijl van Italië te denken. Pak pasta/spaghetti, misschien heb ik nog een boekje over Italië. Een campingartikel, houdt ook van kamperen.
Wat jammer dat je voor reizen/Italie/kamperen kiest. Voor mij springen je theaterhobby's er echt uit in je OP. Iedereen houdt van vakantie, zoveel mensen vinden Italie/Italiaans fijn.
Zelfgebakken (kaas)koekjes. Scoor je in elk geval bij je groep mee omdat die dan wat lekkers kunnen eten dankzij jouw verhaaltje.
Marana-- schreef:
02-02-2019 11:26
Wat jammer dat je voor reizen/Italie/kamperen kiest. Voor mij springen je theaterhobby's er echt uit in je OP. Iedereen houdt van vakantie, zoveel mensen vinden Italie/Italiaans fijn.
Ik zal eens kijken.
Heb hier nog een brochure van het theater waar ik gastvrouw/kaartcontroleur ben. Zou dit een idee zijn om mee te nemen? Kaartje heb ik niet meer en masker ook niet.
Ja leuk, zou ik doen!
Ik zou ook iets van het theater doen, zeker omdat je daar ook als gastvrouw werkt. Heb je een shirt of badge die je dan aan hebt? Brochure kan ook inderdaad!
Tenenkrommend infantiliserend gedoe, dit soort sessies en opdrachten.
Een oud theaterticket verknippen, dan heb je ook gelijk een puzzel
Puntpaprika schreef:
02-02-2019 11:46
Ik zou ook iets van het theater doen, zeker omdat je daar ook als gastvrouw werkt. Heb je een shirt of badge die je dan aan hebt? Brochure kan ook inderdaad!
Wij hebben een badge met naam op. Maar dit ligt bij het theater. Ik ga maandagochtend wel even naar het theater om te vragen of ik deze mag lenen. Dan doe ik deze op en neem de brochure mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven