Ik ben over!!!
dinsdag 10 juli 2012 om 11:38
dinsdag 10 juli 2012 om 11:39
quote:Maaique schreef op 10 juli 2012 @ 11:38:
Wiehiiieeeeoioeeee! Ik ben over naar volgend jaar!
Het hing echt nog af van de tentamens en de herkansing vorige week maar heb alles gehaald behalve 1!
Dus ik mag over!!!
Ik ben zo blij!!!
Onzin topic maar wil mn vreugde delen!
En nu, vakantie tot 3sept
Van harte Maaique, ik ben blij voor je! Lekker genieten nu van je vakantie, je hebt het verdiend.
Wiehiiieeeeoioeeee! Ik ben over naar volgend jaar!
Het hing echt nog af van de tentamens en de herkansing vorige week maar heb alles gehaald behalve 1!
Dus ik mag over!!!
Ik ben zo blij!!!
Onzin topic maar wil mn vreugde delen!
En nu, vakantie tot 3sept
Van harte Maaique, ik ben blij voor je! Lekker genieten nu van je vakantie, je hebt het verdiend.
woensdag 11 juli 2012 om 12:03
quote:Maaique schreef op 10 juli 2012 @ 17:47:
Als je een opleiding doet van meerdere jaren ga je evengoed over
Niet alleen op de middelbare school haha.
Thanks allemaal! Erg lief
Ik ga zeker genieten van m'n vakantie!
Snap ik, maar bij HBO of WO heb ik nooit gehoord 'ik ben over' Snappie? Wij hadden het altijd over je 'P' gehaald in 1 jaar, en daarna: ik heb al mijn punten dit jaar of ik kan door naar het 2e, 3, 4e jaar (wat van toepassing was). Ik hoorde nooit 'ik ben over!' Toen ik jouw bericht las dacht ik: maaique lees ik wel vaker hier op het forum, die is toch al lang geen scholier meer? Vandaar mijn verwarring.
Geniet van je vakantie!!!
Als je een opleiding doet van meerdere jaren ga je evengoed over
Niet alleen op de middelbare school haha.
Thanks allemaal! Erg lief
Ik ga zeker genieten van m'n vakantie!
Snap ik, maar bij HBO of WO heb ik nooit gehoord 'ik ben over' Snappie? Wij hadden het altijd over je 'P' gehaald in 1 jaar, en daarna: ik heb al mijn punten dit jaar of ik kan door naar het 2e, 3, 4e jaar (wat van toepassing was). Ik hoorde nooit 'ik ben over!' Toen ik jouw bericht las dacht ik: maaique lees ik wel vaker hier op het forum, die is toch al lang geen scholier meer? Vandaar mijn verwarring.
Geniet van je vakantie!!!