Werk & Studie alle pijlers

Incapabel of...?

05-11-2019 14:12 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
aname wijzigde dit bericht op 20-02-2020 22:44
Reden: Ik weet genoeg
99.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
05-11-2019 14:37
Wat een gekke reactie, ook van vrijwilligers mag je verwachten dat ze behoorlijk werk afleveren.
Ja, snap ik, maar vaak is het heel lastig om vrijwilligers te krijgen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
05-11-2019 16:57
Ik heb zo'n collega gehad. Volgens eigen zeggen universitair geschoold en in alle mogelijke programma's jaren werkervaring. Nou ja.
Mijn 5 centen: laat hem de stappen op papier meeschrijven, e-mail schijnt ook gemakkelijk onvindbaar te kunnen worden.
Dit, iets wat je me 2 weken geleden hebt uitgelegd en ik pas nu voor het eerst zou moeten doen zou ik ook niet meer weten hoor.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
06-11-2019 06:37
Dit, iets wat je me 2 weken geleden hebt uitgelegd en ik pas nu voor het eerst zou moeten doen zou ik ook niet meer weten hoor.
Precies. En al die programma's zijn weer anders, en wat jij hier even vertelt over lijsten en filters is gewoon geen info die makkelijk blijft hangen.
Je klinkt nogal 'ik kan het toch ook?' maar zo werkt het niet.

Leg hem gewoon rustig nog een keer uit, vraag of hij het opschrijft en vertel waar handleidingen te vinden zijn.
Niet iedereen heeft een even goed auditief geheugen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Is het wel goed uitgelegd?

Gek voorbeeld misschien, maar ik ben nu aan 't reïntegreren op een andere afdeling. En ik merk dat collega's echt even moeten schakelen, omdat veel dingen voor hen echt gesneden koek zijn. Ze stonden er dus niet bij stil dat bepaalde zaken nog wel uitgelegd moesten worden, omdat het voor mij nog niet helder was dat er naar bepaalde zaken gekeken moesten worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven