Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2018

09-12-2018 13:51 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat het er nog niet is, dus bij deze. Wat zat er in jouw pakket?

Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht :)

( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
09-12-2018 14:11
:proud: gelukkig maar dat je niet voor mij werkt dan!
Dat weten we niet zeker hè. :-D Als ik van de week een pakket open met zo’n grill zal ik smilen en waven.

Ik geef mijn pakketten vaak weg, meestal is er iemand hartstikke blij mee en dan heb ik toch een kerstgevoel door het pakket. Maar die boomstronk toen ... :cry:
Wij mogen zelf wat uitzoeken op een kerstmarkt. Voor 25 euro... Hapje en drankje erbij.
lollypopje schreef:
09-12-2018 14:09
Ik had een keer een kadokaart die je kon inwisselen bij verschillende webshops. Zat ook een erotische tussen en heb even getwijfeld, maar het idee dat ik dan steeds aan mijn werk moest denken hield me tegen 😜
Straks is je cadeaubon verbonden aan je personeelsnummer.
Tamago schreef:
09-12-2018 14:17
Dat weten we niet zeker hè. :-D Als ik van de week een pakket open met zo’n grill zal ik smilen en waven.

Ik geef mijn pakketten vaak weg, meestal is er iemand hartstikke blij mee en dan heb ik toch een kerstgevoel door het pakket. Maar die boomstronk toen ... :cry:
Hartstikke leuk, een boomstronk.

Geen houtkachel?
We kregen van de week van de organisatie een paraplu. Was er blij mee! (Wel weer jammer van de reclame want gaat om een organisatie waarvoor ik vind dat er geen reclame voor gemaakt zou moeten worden.)
Geen idee of mijn man dit jaar een kerstpakket krijgt.
Madeliefjees schreef:
09-12-2018 14:13
Wij geven ons pakket altijd weg aan iemand die van een minimum moet leven.
Wij geven niet om al dat eten, komt in de kast, en na een jaar gooi je het weg.
Maar op dit moment nog niks ontvangen.
Mooi om dat zo te doen. Gaat dat via een organisatie of geven jullie het zelf aan mensen met minimum inkomen?
Ik heb voor onze medewerkers een reistas gevuld met etenswaar besteld. Krijgen ze volgende week bij de kerstborrel (inclusief eten).
Ik probeer altijd iets uit te zoeken dat de combinatie is tussen iets bruikbaars en iets dat opgaat. De tas is dan ook wel echt een mooie handige tas van pleather.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
apiejapie schreef:
09-12-2018 14:24
Mooi om dat zo te doen. Gaat dat via een organisatie of geven jullie het zelf aan mensen met minimum inkomen?
Wij mochten voorheen altijd kiezen of we een kerstpakket wilden of dat er een donatie aan een goed doel gedaan moest worden. Helaas doen ze dat niet meer.

[/quote]

Mooi pakket! Maarre...een contractgrill :whoops: Tis eens wat anders dan een vast contract
anoniem_358939 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 14:33
9.33% gewijzigd
Geen idee, ik heb jaren in België gewerkt en sinds kort weer in Nederland. Ik verheug me op iets kneuterigs!
Tamago schreef:
09-12-2018 14:10
Ik zou eerlijk gezegd niet zo blij zijn met pakket 41. Ik wil dingen die ik op kan eten of verbruiken. Anders zit je weer met een extra keukenapparaat (heb al een grill) en afwijkend (glas)servies. Heb al niet veel ruimte ... man kreeg vorig jaar een soort boomstam, daar moesten we nog speciaal voor naar de stort rijden. Kostte nog geld ook. Niemand wilde het hebben.

Sorry TO!
Wat een gezeik zeg. Prachtig pakket! Heb je het al, geef je het aan een ander onder de boom.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Digisuus schreef:
09-12-2018 14:27

Mooi pakket! Maarre...een contractgrill :whoops: Tis eens wat anders dan een vast contract
[/quote]

:rofl: innovatieve HR, bij de Makro
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Bij ons dit jaar geen kerstpakketten. Het beschikbare geld wordt overgemaakt naar 3 goede doelen, waarvoor nu een poll loopt.

Dit doen we ook al jaren richting de klanten. Die kregen in het verleden nog de afgezaagde wijnpakkertjes, maar nu wordt er gewoon een bedrag naar een goed doel naar keuze van de klant overgemaakt.
Ik zou wel blij zijn met je pakket Jolly! Mijn grill is helaas kapot, dus een nieuwe is van harte welkom!
Ik heb 2 werkgevers. Krijg van de ene ieder jaar een pakket, met allerlei meuk van maximaal 25 euro. In een zorgorganisatie met veel werknemers verwacht ik ook niets duurders. Het is alleen altijd zo smaakgebonden en prullerig dat je er zelden iets aan hebt. Ik ben benieuwd wat het dit jaar is.... :P
Bij de andere werkgever kun je ieder jaar kiezen tussen een bol.com bon of een schenking aan een specifiek goed doel.
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Sara9876 schreef:
09-12-2018 14:40
Bij ons dit jaar geen kerstpakketten. Het beschikbare geld wordt overgemaakt naar 3 goede doelen, waarvoor nu een poll loopt.

Dit doen we ook al jaren richting de klanten. Die kregen in het verleden nog de afgezaagde wijnpakkertjes, maar nu wordt er gewoon een bedrag naar een goed doel naar keuze van de klant overgemaakt.
En wat vinden de medewerkers ervan? Ik geef en doe al veel voor goede doelen. Zou het jammer vinden als mijn potje voor een kerstpakket naar een goed doel zou gaan, als dat niet overlegd zou worden.
Ik ben werkloos en bij mijn partner hebben ze het door een overname weg bezuinigd dus hier geen pakketten helaas. Wel heb ik 2 december pakketen gemaakt voor vriendinnen die het financieel niet zo ruim hebben en heb daar heel erg van genoten. Die heb ik eind november al opgestuurd omdaf ik er ook wat sinterklaasspul in had gedaan, het was wat voor sinterklaas, wat lekkers voor in de avond, wat lekkers voor het ontbijt, wat dingen voor kerst en wat voor oud en nieuw. Van beide heb ik gehoord hoe blij ze er mee zijn en dat was me echt goud waard!
Je pakt flink uit Jolly, mooi! Ik denk dat wij dinsdag onze bon krijgen, dan hebben we een feestelijke lunch met de hele unit. Meestal bestel ik er een VVV-bon mee, a 40 euro, maar ik heb ook wel eens handdoeken of een (ja echt) contactgrill mee besteld. Beide worden zeer regelmatig gebruikt. Van de VVV-bon koop ik meestal ondergoed en sokken bij de Hema.
Wauw wat een luxe pakket! Hier krijg ik meestal een pakket met een flesje wijn, zakje nootjes en wat popcorn. Gaat om het gebaar, mij hoor je niet klagen, maar kost denk ik 10% van het pakket van TO. De laatste jaren heb ik het naar de voedselbank gebracht. Mijn partner krijgt al jaren een dinnerbon van €100, maar die krengen kunnen we hier in de buurt nauwelijks inwisselen. We kunnen dus inmiddels zowat naar de Librije of Oud Sluis van die kaarten, maar daar kunnen we ze vast ook niet kwijt ;-)
Hier geen pakketten met Kerst helaas: mijn werkgever zit dik in de rode cijfers en die van partner ook. Ik kan er niet mee zitten...
Meestal krijgen we met Kerst een ‘tinteling’ of een ander soort bon waarmee je iets kan uitkiezen van ongeveer E25,-.
Vorig jaar had ik een kookboek gekozen.
Dit jaar heb ik nog niks ontvangen, maar verwacht hetzelfde.
Ik heb de logingegevens voor de cadeaucarrousel gekregen.
Gelijk naar de website toe. Kan ik pas over twee weken inloggen.
Ik denk dat we het boek van Michelle Obama mogen kiezen. Dat ligt rond de € 25.

Ik ben voorstander van kerstcadeau naar goed doel, als keuze.
Vorig jaar konden we ook kiezen voor € 25 naar de plaatselijke voedselbank.

We hebben ook wel eens een soort belevenisbon gehad. Daar zat werkelijk niets bij, dat ik wilde. (Korting op Dierentuin Emmen o.i.d.)
Uiteindelijk heb ik een bos bloemen bij mezelf laten bezorgen. :$
Bij huidige werkgever normaal gesproken een waardebon om zelf iets uit te kiezen, altijd handig!
Dit jaar heeft HR iets bedacht wat an sich wel aardig is, maar heb al veel klachten gehoord.
Er is een tafel gereserveerd bij een dinershow, dat is het kado van dit jaar, aanhang mag niet mee en verschillende mensen kunnen die avond niet (ik dus ook niet).
Spuug-lelijke fluo-groene paraplu met het logo van mijn werk op.

Alle plaatselijke afdelingen konden hem kopen om aan hun vrijwilligers cadeau te doen, wij op nationaal secretariaat krijgen het onding dus gratis.

Weer iets om de zolder blij mee te maken dus.
Belg007 schreef:
09-12-2018 15:45
Spuug-lelijke fluo-groene paraplu met het logo van mijn werk op.

Alle plaatselijke afdelingen konden hem kopen om aan hun vrijwilligers cadeau te doen, wij op nationaal secretariaat krijgen het onding dus gratis.

Weer iets om de zolder blij mee te maken dus.

Een keer ergens in een paraplubak achterlaten met een kaartje eraan waarop staat: Neem mij mee, dan wordt je niet nat!
Tamago schreef:
09-12-2018 14:10
Ik zou eerlijk gezegd niet zo blij zijn met pakket 41. Ik wil dingen die ik op kan eten of verbruiken. Anders zit je weer met een extra keukenapparaat (heb al een grill) en afwijkend (glas)servies. Heb al niet veel ruimte ... man kreeg vorig jaar een soort boomstam, daar moesten we nog speciaal voor naar de stort rijden. Kostte nog geld ook. Niemand wilde het hebben.

Sorry TO!
Boomstam? Wat moest je daar dan mee doen? Is het zo'n ding dat je buiten moet/kunt branden?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wij krijgen altijd een irischeque van 50 euro. En een kerstborrel, en een kerstontbijt. Met Sint een chocoletter van de bakker en met kerst een kerstkrans/staaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven