Kerstpakket 2018
zondag 9 december 2018 om 13:51
Ik las dat het er nog niet is, dus bij deze. Wat zat er in jouw pakket?
Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht
( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

zondag 9 december 2018 om 15:56
De chocolade en speculaas heb ik deze week ook weer in ontvangst mogen nemen.Wintertime16 schreef: ↑09-12-2018 15:51Wij krijgen altijd een irischeque van 50 euro. En een kerstborrel, en een kerstontbijt. Met Sint een chocoletter van de bakker en met kerst een kerstkrans/staaf.
1 probleem:
Uiteraard weer gigantisch veel te veel en minstens 5000 calorieën.
In tijden van massaal overgewicht en gedram over gezondheid ...
Het enige wat hier op is zijn de 2 bijhorende mandarijnen.
De rest gaat naar de voorraadkast en volgend jaar naar de vuilbak.
Met Pasen ook weer zo'n mega-zak.
3 weken geleden die van een half jaar geleden nog zien liggen op 't bovenste schap van mijn kast.
Geef me dan liever een restaurant-bon (de ontbijt-bon van 3 jaar geleden is nooit opgeraakt want ik ontbijt nooit en al helemaal niet buitenshuis), geef me het geld cash of stort het geld aan een goed doel.
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 15:58
12.67% gewijzigd
zondag 9 december 2018 om 15:57
Daar zou ik wel van balen.Sara9876 schreef: ↑09-12-2018 14:40Bij ons dit jaar geen kerstpakketten. Het beschikbare geld wordt overgemaakt naar 3 goede doelen, waarvoor nu een poll loopt.
Dit doen we ook al jaren richting de klanten. Die kregen in het verleden nog de afgezaagde wijnpakkertjes, maar nu wordt er gewoon een bedrag naar een goed doel naar keuze van de klant overgemaakt.
Ik kan heel goed zelf bepalen hoeveel ik aan een goed doel geef.
zondag 9 december 2018 om 15:59
Mooi pakket, daar zou ik erg blij mee zijn.JollyRider schreef: ↑09-12-2018 13:51Ik las dat het er nog niet is, dus bij deze. Wat zat er in jouw pakket?
Ik krijg al jaren een Tinkeling van 50 euro. Ook blij mee, maar een pakket met van alles zou ik dolgraag eens willen krijgen.
zondag 9 december 2018 om 15:59
Waarom geef je het dan niet aan de voedselbank, als je weet dat het gaat verstoffen in je voorraadkast?Belg007 schreef: ↑09-12-2018 15:56De chocolade en speculaas heb ik deze week ook weer in ontvangst mogen nemen.
1 probleem:
3 weken geleden die van een half jaar geleden nog zien liggen op 't bovenste schap van mijn kast.
Geef me dan liever een restaurant-bon (de ontbijt-bon van 3 jaar geleden is nooit opgeraakt want ik ontbijt nooit en al helemaal niet buitenshuis), geef me het geld cash of stort het geld aan een goed doel.
zondag 9 december 2018 om 16:02
Belg007 schreef: ↑09-12-2018 15:56De chocolade en speculaas heb ik deze week ook weer in ontvangst mogen nemen.
1 probleem:
Waarom pak je het dan aan? Je kunt er vriendelijk voor bedanken of het aan iemand geven die er blij mee is.
zondag 9 december 2018 om 16:03
Bij ons was er ook een pol. Ik vind het wel fijn dat ik zelf mag meebeslissen, maar het waren allemaal doelen waar ik niets mee had.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

zondag 9 december 2018 om 16:03
Omdat ze nu éénmaal weinig tot niets zijn met 2 of 3 marsepeinen bolletjes, 3 chocolade mannetjes (in 3 verschillende kleuren), 1 chocolade letter, een berg letterkoekjes en nog wat onzin-snoep.
Verpakt in 1 plastic zak.
Dat krijgen ze toch echt niet verdeeld.
Zou waarschijnlijk anders zijn als ze 250 van zo'n zakken binnenkrijgen, maar met 1 zak in een stad van 3.000 man of dergelijke aan de voedselbank ...
Of als ze gewoon een donatie krijgen om al die zakken zelf te kunnen aankopen en vullen naar behoefte.
zondag 9 december 2018 om 16:08
Belg007 schreef: ↑09-12-2018 16:03Omdat ze nu éénmaal weinig tot niets zijn met 2 of 3 marsepeinen bolletjes, 3 chocolade mannetjes (in 3 verschillende kleuren), 1 chocolade letter, een berg letterkoekjes en nog wat onzin-snoep.
Zou waarschijnlijk anders zijn als ze 250 van zo'n zakken binnenkrijgen, maar met 1 zak in een stad van 3.000 man of dergelijke aan de voedselbank ...
Of als ze gewoon een donatie krijgen om al die zakken zelf te kunnen aankopen en vullen naar behoefte.
Jammer, dat Sint Maarten vóór Kerst valt. Dan had je het uit kunnen delen.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zondag 9 december 2018 om 16:13
dan geef je het weg aan de buren of iemand die er wel blij van word.Belg007 schreef: ↑09-12-2018 16:03Omdat ze nu éénmaal weinig tot niets zijn met 2 of 3 marsepeinen bolletjes, 3 chocolade mannetjes (in 3 verschillende kleuren), 1 chocolade letter, een berg letterkoekjes en nog wat onzin-snoep.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

zondag 9 december 2018 om 16:23
Wij hebben hier van die gratis-afhalen-groepen. Hier zijn veel mensen die echt niets extra's te makken hebben, die komen zo'n zakje gemengd snoep met liefde halen, hoor.
Vreselijk om te horen dat mensen klagen over wat ze krijgen en hoeveel calorieen dat wel niet is, maar het ondertussen in de kast laten liggen terwijl iemand anders er blij mee is.
Ik geef alles weg als ik het zelf niet wil, ik gooi niets bij het vuilnis. Mensen zijn soms met 2 blikken soep alweer geholpen.
Wij krijgen trouwens geen pakket, hoeft ook niet, we hebben het ruim genoeg naar onze zin, komen niets tekort. Mogelijk krijgen we een leuk extraatje via een klant, dat gebeurt wel eens, maar dat is dan vaak een fijne fles wijn of champagne, en die komt wel op rond de feestdagen.
Vreselijk om te horen dat mensen klagen over wat ze krijgen en hoeveel calorieen dat wel niet is, maar het ondertussen in de kast laten liggen terwijl iemand anders er blij mee is.
Ik geef alles weg als ik het zelf niet wil, ik gooi niets bij het vuilnis. Mensen zijn soms met 2 blikken soep alweer geholpen.
Wij krijgen trouwens geen pakket, hoeft ook niet, we hebben het ruim genoeg naar onze zin, komen niets tekort. Mogelijk krijgen we een leuk extraatje via een klant, dat gebeurt wel eens, maar dat is dan vaak een fijne fles wijn of champagne, en die komt wel op rond de feestdagen.
zondag 9 december 2018 om 16:29
Tuurlijk wel. Maak er 1 leuk pakket van en dan kiezen zij 1 persoon uit (wellicht met kleine kinderen) die daar op Sinterklaasavond net even het verschil mee kan maken. Nu neemt het bij jou ruimte in en flinker je het na een jaar weg. Dat is toch zonde?Belg007 schreef: ↑09-12-2018 16:03Omdat ze nu éénmaal weinig tot niets zijn met 2 of 3 marsepeinen bolletjes, 3 chocolade mannetjes (in 3 verschillende kleuren), 1 chocolade letter, een berg letterkoekjes en nog wat onzin-snoep.

zondag 9 december 2018 om 16:43
Belg007 schreef: ↑09-12-2018 15:56De chocolade en speculaas heb ik deze week ook weer in ontvangst mogen nemen.
1 probleem:
Alsjeblieft niet zeg. Ooit een aantal keer gekregen en het zijn altijd prutrestaurants die meedoen.

zondag 9 december 2018 om 16:48
Waarschijnlijk een Rituals pakket. Zag zoiets binnenkomen vorige week in grote dozen
owja en kerstdiner met iedereen van het bedrijf.
Gelukkig niet heel vaak eten gehad. Bij mijn oude bedrijf een keer Hollands pakket met goede producten gehad dus dat was leuk. Met pasen deden ze vaak een mooie taart super leuk.
Vaak bestaan de gemiddelde eet pakketten uit meuk wat super smaakloos is of die krijgt mijn vriend vaak. Al vind ik het uitpakken wel leuk haha.
Het gaat om het gebaar maar ik heb dan liever een bos bloemen dan eten wat wij toch niet gebruiken.

Gelukkig niet heel vaak eten gehad. Bij mijn oude bedrijf een keer Hollands pakket met goede producten gehad dus dat was leuk. Met pasen deden ze vaak een mooie taart super leuk.
Vaak bestaan de gemiddelde eet pakketten uit meuk wat super smaakloos is of die krijgt mijn vriend vaak. Al vind ik het uitpakken wel leuk haha.
Het gaat om het gebaar maar ik heb dan liever een bos bloemen dan eten wat wij toch niet gebruiken.
zondag 9 december 2018 om 17:02
Altijd wel een pakket met eten erin en vaak één gebruiksitem zoals schaaltjes, yoghurtbeker (wel zelf je initialen erop zetten, want er staan op het werk zo 5 van die dingen in de koelkast
) , handdoek etc.
Eerdere jaren ook wel een bon gehad waar je dan zelf iets voor kon uitzoeken van een bepaalde site.
Geloof dat volgende week het pakket komt

Eerdere jaren ook wel een bon gehad waar je dan zelf iets voor kon uitzoeken van een bepaalde site.
Geloof dat volgende week het pakket komt

"I love not Man the less, but Nature more..."

zondag 9 december 2018 om 17:03
zondag 9 december 2018 om 17:06
ik vind de kerstpakketten bij mijn bedrijf erg goed geregeld. Elk jaar kun je kiezen of je het geld aan een goed doel geeft waarbij het bedrijf wat extra er bij doet, of je kunt een doos kiezen met altijd leuke spullen. Dit jaar is het uitgebreid, je kunt ook kiezen voor een bijenkorf-bon of twee dozen waarbij je de inhoud al weet.
ik heb gekozen voor de bijenkorf bon, maar eerlijk gezegd vind ik een verrassing-doos ook altijd wel leuk, ze zoeken leuke spulletjes uit. Dingen die ik niet gebruik geef ik door aan familie/vrienden waarvan ik weet dat ze het wel kunnen gebruiken.
ik heb gekozen voor de bijenkorf bon, maar eerlijk gezegd vind ik een verrassing-doos ook altijd wel leuk, ze zoeken leuke spulletjes uit. Dingen die ik niet gebruik geef ik door aan familie/vrienden waarvan ik weet dat ze het wel kunnen gebruiken.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters

zondag 9 december 2018 om 17:44
Ik verwacht dit jaar weer een tinteling bon, die we via de post krijgen. Niet zo persoonlijk, maar ik ga er al jaren een keer gratis naar de sauna mee met mijn man en dat is toch wel een leuk cadeau.
Mijn man kreeg altijd zo'n mooi pakket, maar sinds twee jaar een bol.com kaart.
Ik vind het pakket dat Jolly uitgekozen heeft heel leuk, ik zou er blij mee zijn.
Mijn man kreeg altijd zo'n mooi pakket, maar sinds twee jaar een bol.com kaart.
Ik vind het pakket dat Jolly uitgekozen heeft heel leuk, ik zou er blij mee zijn.