Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2025

09-12-2025 20:45 214 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft 'm al ? En is het wat?

Kom hier je kerstpakket bejubelen of afzeiken. Of klagen als je niks krijgt..

:gift:
Ik heb van mijn man nog een kerstpakket gehad trouwens! Omdat hij me zo waardeert 🥰 hij heeft een eigen bedrijf, dus is bij de Makro langs gegaan. Er zaten heel veel lekkere dingen in! Uiteraard aioli, dat zit echt in elk pakket. Pak pannenkoekenmix met stroop, hele lekkere kaasstengels, kerstkoekjes, fles cola, noem maar op. Zelf had hij een heel groot pakket met etenswaar, van een bepaalde supermarkt. Ook heel blij mee en sommige dingen neem ik komende week mee naar familie waar we kerst vieren. Droge worst en olijven bijvoorbeeld, dat vinden we zelf niet lekker maar ik moet de borrelplank verzorger dus dat komt mooi uit 🤣
Wat ontzettend lief van je man, Irregular Choice. Als ik nog iets krijg van mijn vaste opdrachtgever zal dat volgens vast gebruik op 26/12 zijn. Q3 en 4 waren extreem rustig dus ik ben benieuwd (altijd dezelfde £50 Amazon voucher).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Hier heeft partner een eetpakket gekregen, met lekkere normale etenswaren i.p.v. themazooi. Ik heb zelf een bon gehad. Met nog een attentie erbij.
Ik kreeg de afgelopen jaren zo'n tinteling bon die ik inwisselde voor een cadeaubon. Op zich nuttig want dan eigenlijk gewoon geld maar ook een beetje saai.

Dit jaar muntjes waar we iets voor uit konden kiezen van een kraam. Vond er weinig tussen zitten maar uiteindelijk mooi rituals pakket t.w.v. 50€ gekozen. Blij mee!
Het kerstpakket van partner zat vol met allerlei nutriscore E zaken. Idee leuk maar zakken chips, Twix, borrelnoten etc past niet meer in ons voedingspatroon. Gaan wij iemand anders blij mee maken.
Ik kon een ruime week geleden niet bij de kerstborrel zijn. Mijn bon zou met de post komen.
Nog steeds niks.
Gisteren kwam ik bij een cliënt die net haar kerstpakket van dagbesteding aan het uitpakken was.
Alles wat ze niet lust gaf ze mij mee.
Lekkere dingen voor ons op kantoor gezet en de gekleurde muisjes voor op brood heb ik mee naar huis genomen,
margreetder schreef:
19-12-2025 10:24
Het kerstpakket van partner zat vol met allerlei nutriscore E zaken. Idee leuk maar zakken chips, Twix, borrelnoten etc past niet meer in ons voedingspatroon. Gaan wij iemand anders blij mee maken.
Ook niet voor een enkele keer?
Gisteren de standaard bon gekregen. Die weer is om te wisselen voor een andere bon. Maar dit jaar wel een (heel) uitgebreide kerstbrunch van 10.00...12.00 inclusief prosecco op het werk voor iedereen. Leuke klus voor de lokale cateraar om dat te verzorgen voor een paar honderd mensen :-)
margreetder schreef:
Dit soort dingen zijn superlang houdbaar! Doe er het hele jaar mee en je lijf merkt er niks van :-)
margreetder schreef:
Daar zit ieder kerstpakket vol mee vrees ik. Verse producten in een kerstpakket is nogal een logistieke uitdaging.

Wat zou je erin gewild hebben?
margreetder schreef:
Hier ook, al jaren. Vorig jaar in dit topic geschreven dat we het pakket compleet naar de voedselbank hebben gebracht maar daar kreeg ik hier nogal wat commentaar op, dat we ondankbaar waren enz. Dit jaar is het pakket weer naar de voedselbank en hoop dat andere mensen er wel heel blij mee zijn.

Het feit dat die spullen lang houdbaar zijn maakt niet uit, we eten het gewoon niet. Ik kon het na verloop van tijd alsnog gewoon weggooien omdat het over de datum was. En opeten omdat het zonde is om weg te gooien lijkt me sowieso een slecht idee.
poesminoes wijzigde dit bericht op 19-12-2025 15:27
0.18% gewijzigd
Appletje schreef:
19-12-2025 12:03
Ook niet voor een enkele keer?
Nee, mijn partner is net van de diabetes type 2 af door gezonde voeding.
En… net ook een voucher gekregen van £50. Toch aardig (want ben niet in dienst).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Prima toch, om dingen die je niet eet weg te geven? Wij drinken geen alcohol en de wijn uit de pakketten geef ik altijd weg en een paar flessen liggen hier klaar voor als er eens iemand langskomt die wel wijn drinkt. Alle 'rare' etenswaren uit onze pakketten gaan standaard naar mijn schoonmoeder, die vindt dat juist geweldig, terwijl het hier staat te verpieteren.
Ik heb nog een kerstpakket gekregen van een concullega waar ik leerlingen naar doorstuur voor andere categorieën. Super leuk en lief! Gevuld met chips, nootjes, chocolade, zak drop en flesjes speciaal bier. (Die laatste zijn voor mijn man, want ik lust absoluut geen bier...)
Mabel schreef:
19-12-2025 12:10
Daar zit ieder kerstpakket vol mee vrees ik. Verse producten in een kerstpakket is nogal een logistieke uitdaging.

Wat zou je erin gewild hebben?

Het kan wel.

Man kwam vanavond thuis met een tas vol streekproducten en dingen van de boerderijwinkel.
Verse boerenvla, stoofpeertjes, verse kaas enz.
Mijn man heeft dit jaar helemaal niks gehad. Er is ook niks gecommuniceerd over het waarom. Normaal komt hij altijd met een mooi pakket thuis, nu kreeg niemand iets. Zo gek!
BeeDifferent schreef:
19-12-2025 19:50
Het kan wel.

Man kwam vanavond thuis met een tas vol streekproducten en dingen van de boerderijwinkel.
Verse boerenvla, stoofpeertjes, verse kaas enz.
Hangt ervan af waar je werkt. Ik heb vooral gewerkt in de industrie en wasserijen en zo en ik kreeg altijd van die nare pakketten met heel veel zoute stokjes en ingrediënten voor een overheerlijke pan macaroni. En alcoholvrije wijn natuurlijk. Als je dan toch geen alcohol wilt schenken doe me dan een lekkere fles cola of zo.
ik voel mij als een kerstboom zonder piek
Lady*Voldemort schreef:
19-12-2025 20:01
Hangt ervan af waar je werkt. Ik heb vooral gewerkt in de industrie en wasserijen en zo en ik kreeg altijd van die nare pakketten met heel veel zoute stokjes en ingrediënten voor een overheerlijke pan macaroni. En alcoholvrije wijn natuurlijk. Als je dan toch geen alcohol wilt schenken doe me dan een lekkere fles cola of zo.

Nou zeg dat!

Ik vind alcoholvrije wijn zoiets geks. Maar ja dat is mijn mening. Overigens vind ik het ook echt niet lekker...
Lady*Voldemort schreef:
19-12-2025 20:01

Man werkt in de metaal. Daar kan het dus ook.
Een directie die erg betrokken is bij onze woonplaats en daarom lokaal inkopen.
Ik zit met een burnout thuis en loop daardoor blijkbaar m’n kerstattentie mis. Wel een vette eindejaarsbonus!.
Kerstpakket is een bon voor een cadeau naar keuze, wordt bij mij altijd een Bol bon.
Ook nog een tasje met verschillende flessen drank, RTD cocktails en 0,0 drank.
Altijd leuk.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik schreef hier eerder dat ik een kerstmarkt had met lokale ondernemers. Maar dat was andere jaren. Dit jaar dus niet.
We kregen €60 aan lokale bonnen. Zijn in te leveren bij ongeveer 60 ondernemers. Ik heb de eerste bon van €10 vandaag al uit gegeven aan een kleurboek bij de Bruna. Ik denk dat de andere bonnen ook bij de Bruna belanden.
Vorige week een heel leuk feest gehad met lekker eten en een spreker. Kerstpakket is geworden €1.000 bruto naar rato van werkuren. Ik ben er blij mee, maar toch ook daar weer mensen die er wat van vonden. Want ja, bruto en wat houd je er dan aan over bla bla. :facepalm:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven