Kerstpakket 2025
vrijdag 19 december 2025 om 07:49
Ik heb van mijn man nog een kerstpakket gehad trouwens! Omdat hij me zo waardeert
hij heeft een eigen bedrijf, dus is bij de Makro langs gegaan. Er zaten heel veel lekkere dingen in! Uiteraard aioli, dat zit echt in elk pakket. Pak pannenkoekenmix met stroop, hele lekkere kaasstengels, kerstkoekjes, fles cola, noem maar op. Zelf had hij een heel groot pakket met etenswaar, van een bepaalde supermarkt. Ook heel blij mee en sommige dingen neem ik komende week mee naar familie waar we kerst vieren. Droge worst en olijven bijvoorbeeld, dat vinden we zelf niet lekker maar ik moet de borrelplank verzorger dus dat komt mooi uit
vrijdag 19 december 2025 om 09:27
Wat ontzettend lief van je man, Irregular Choice. Als ik nog iets krijg van mijn vaste opdrachtgever zal dat volgens vast gebruik op 26/12 zijn. Q3 en 4 waren extreem rustig dus ik ben benieuwd (altijd dezelfde £50 Amazon voucher).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
vrijdag 19 december 2025 om 10:02
Ik kreeg de afgelopen jaren zo'n tinteling bon die ik inwisselde voor een cadeaubon. Op zich nuttig want dan eigenlijk gewoon geld maar ook een beetje saai.
Dit jaar muntjes waar we iets voor uit konden kiezen van een kraam. Vond er weinig tussen zitten maar uiteindelijk mooi rituals pakket t.w.v. 50€ gekozen. Blij mee!
Dit jaar muntjes waar we iets voor uit konden kiezen van een kraam. Vond er weinig tussen zitten maar uiteindelijk mooi rituals pakket t.w.v. 50€ gekozen. Blij mee!
vrijdag 19 december 2025 om 10:52
vrijdag 19 december 2025 om 12:03
Ook niet voor een enkele keer?margreetder schreef: ↑19-12-2025 10:24Het kerstpakket van partner zat vol met allerlei nutriscore E zaken. Idee leuk maar zakken chips, Twix, borrelnoten etc past niet meer in ons voedingspatroon. Gaan wij iemand anders blij mee maken.
vrijdag 19 december 2025 om 12:05
vrijdag 19 december 2025 om 12:05
Dit soort dingen zijn superlang houdbaar! Doe er het hele jaar mee en je lijf merkt er niks vanmargreetder schreef: ↑19-12-2025 10:24Het kerstpakket van partner zat vol met allerlei nutriscore E zaken. Idee leuk maar zakken chips, Twix, borrelnoten etc past niet meer in ons voedingspatroon. Gaan wij iemand anders blij mee maken.
vrijdag 19 december 2025 om 12:10
Daar zit ieder kerstpakket vol mee vrees ik. Verse producten in een kerstpakket is nogal een logistieke uitdaging.margreetder schreef: ↑19-12-2025 10:24Het kerstpakket van partner zat vol met allerlei nutriscore E zaken. Idee leuk maar zakken chips, Twix, borrelnoten etc past niet meer in ons voedingspatroon. Gaan wij iemand anders blij mee maken.
Wat zou je erin gewild hebben?
vrijdag 19 december 2025 om 12:36
Hier ook, al jaren. Vorig jaar in dit topic geschreven dat we het pakket compleet naar de voedselbank hebben gebracht maar daar kreeg ik hier nogal wat commentaar op, dat we ondankbaar waren enz. Dit jaar is het pakket weer naar de voedselbank en hoop dat andere mensen er wel heel blij mee zijn.margreetder schreef: ↑19-12-2025 10:24Het kerstpakket van partner zat vol met allerlei nutriscore E zaken. Idee leuk maar zakken chips, Twix, borrelnoten etc past niet meer in ons voedingspatroon. Gaan wij iemand anders blij mee maken.
Het feit dat die spullen lang houdbaar zijn maakt niet uit, we eten het gewoon niet. Ik kon het na verloop van tijd alsnog gewoon weggooien omdat het over de datum was. En opeten omdat het zonde is om weg te gooien lijkt me sowieso een slecht idee.
poesminoes wijzigde dit bericht op 19-12-2025 15:27
0.18% gewijzigd
vrijdag 19 december 2025 om 15:50
Prima toch, om dingen die je niet eet weg te geven? Wij drinken geen alcohol en de wijn uit de pakketten geef ik altijd weg en een paar flessen liggen hier klaar voor als er eens iemand langskomt die wel wijn drinkt. Alle 'rare' etenswaren uit onze pakketten gaan standaard naar mijn schoonmoeder, die vindt dat juist geweldig, terwijl het hier staat te verpieteren.
vrijdag 19 december 2025 om 19:41
vrijdag 19 december 2025 om 19:50
Het kan wel.
Man kwam vanavond thuis met een tas vol streekproducten en dingen van de boerderijwinkel.
Verse boerenvla, stoofpeertjes, verse kaas enz.
vrijdag 19 december 2025 om 20:01
Hangt ervan af waar je werkt. Ik heb vooral gewerkt in de industrie en wasserijen en zo en ik kreeg altijd van die nare pakketten met heel veel zoute stokjes en ingrediënten voor een overheerlijke pan macaroni. En alcoholvrije wijn natuurlijk. Als je dan toch geen alcohol wilt schenken doe me dan een lekkere fles cola of zo.BeeDifferent schreef: ↑19-12-2025 19:50Het kan wel.
Man kwam vanavond thuis met een tas vol streekproducten en dingen van de boerderijwinkel.
Verse boerenvla, stoofpeertjes, verse kaas enz.
ik voel mij als een kerstboom zonder piek
vrijdag 19 december 2025 om 20:09
Lady*Voldemort schreef: ↑19-12-2025 20:01Hangt ervan af waar je werkt. Ik heb vooral gewerkt in de industrie en wasserijen en zo en ik kreeg altijd van die nare pakketten met heel veel zoute stokjes en ingrediënten voor een overheerlijke pan macaroni. En alcoholvrije wijn natuurlijk. Als je dan toch geen alcohol wilt schenken doe me dan een lekkere fles cola of zo.
Nou zeg dat!
Ik vind alcoholvrije wijn zoiets geks. Maar ja dat is mijn mening. Overigens vind ik het ook echt niet lekker...
vrijdag 19 december 2025 om 22:09
Lady*Voldemort schreef: ↑19-12-2025 20:01Hangt ervan af waar je werkt. Ik heb vooral gewerkt in de industrie en wasserijen en zo en ik kreeg altijd van die nare pakketten met heel veel zoute stokjes en ingrediënten voor een overheerlijke pan macaroni. En alcoholvrije wijn natuurlijk. Als je dan toch geen alcohol wilt schenken doe me dan een lekkere fles cola of zo.
Man werkt in de metaal. Daar kan het dus ook.
Een directie die erg betrokken is bij onze woonplaats en daarom lokaal inkopen.
zaterdag 20 december 2025 om 17:44
Kerstpakket is een bon voor een cadeau naar keuze, wordt bij mij altijd een Bol bon.
Ook nog een tasje met verschillende flessen drank, RTD cocktails en 0,0 drank.
Altijd leuk.
Ook nog een tasje met verschillende flessen drank, RTD cocktails en 0,0 drank.
Altijd leuk.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zondag 21 december 2025 om 17:02
Ik schreef hier eerder dat ik een kerstmarkt had met lokale ondernemers. Maar dat was andere jaren. Dit jaar dus niet.
We kregen €60 aan lokale bonnen. Zijn in te leveren bij ongeveer 60 ondernemers. Ik heb de eerste bon van €10 vandaag al uit gegeven aan een kleurboek bij de Bruna. Ik denk dat de andere bonnen ook bij de Bruna belanden.
We kregen €60 aan lokale bonnen. Zijn in te leveren bij ongeveer 60 ondernemers. Ik heb de eerste bon van €10 vandaag al uit gegeven aan een kleurboek bij de Bruna. Ik denk dat de andere bonnen ook bij de Bruna belanden.
zondag 21 december 2025 om 22:23
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in