Kerstpakket 2025
maandag 22 december 2025 om 01:08
Klinkt goed. Voor kleine bedrijven waar iedereen op dezelfde locatie werkt is het prima te organiseren.BeeDifferent schreef: ↑19-12-2025 19:50Het kan wel.
Man kwam vanavond thuis met een tas vol streekproducten en dingen van de boerderijwinkel.
Verse boerenvla, stoofpeertjes, verse kaas enz.
Maar met veel werknemers op verschillende locaties verspreid over het land is het toch wel ingewikkeld met een product als vla.
maandag 22 december 2025 om 09:13
Ik ben ondernemer dus zal mezelf moeten verwennen. Dat heb ik dit jaar gedaan in de vorm van een zijden pak waar ik al lang naar op zoek was. Het is eerlijk gezegd nu bijna kerst geworden voor ik het goed en wel door heb, vorig jaar heb ik mijn beste klanten een heel goede fles olijfolie cadeau gedaan maar ik ben nu helemaal niet aan geschenken toegekomen. Ik denk dat ik er maar een nieuwjaarsgeschenk van ga maken, nu nog bedenken wat te geven...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 22 december 2025 om 11:10
Ook voor een groot bedrijf op 1 locatie ondoenlijk om met verse producten te werken in een kerstpakket. Ik ga ervan uit dat boerderijproducten niet zijn volgestopt met conserveringsmiddelen zoals het spul uit de supermarkt.
maandag 22 december 2025 om 11:11
En als het gelijk als nettobedrag wordt aangekondigd wordt er waarschijnlijk weer geklaagd dat het zo weinig is.NellieVermicelli schreef: ↑21-12-2025 22:23Vorige week een heel leuk feest gehad met lekker eten en een spreker. Kerstpakket is geworden €1.000 bruto naar rato van werkuren. Ik ben er blij mee, maar toch ook daar weer mensen die er wat van vonden. Want ja, bruto en wat houd je er dan aan over bla bla.![]()
maandag 22 december 2025 om 13:27
Loop stage (als zij-instromer, paramedisch beroep) en kreeg vanuit die zorginstelling een pluim van 35 euro. Dat is hetzelfde kerstpakket als alle andere collega's (die dus geen stagelopen). Superfijn dat je ik stagiaire daar gewoon meetel. 
En ik was ook gewoon blij geweest met een kleine intentie. Zelfs met een goedkope fles supermarktwijn, terwijl ik helemaal geen alcohol drink. Het gebaar is gewoon leuk.
En ik was ook gewoon blij geweest met een kleine intentie. Zelfs met een goedkope fles supermarktwijn, terwijl ik helemaal geen alcohol drink. Het gebaar is gewoon leuk.
dinsdag 23 december 2025 om 11:47
Kerstpakket partner was van lokaal bedrijf, vond ik wel netjes en een bon. Klein pakketje, maar ben blij dat er geen rommel in zat.
Doos kan ik mooi hergebruiken voor een verjaardag binnenkort.
Zelf had ik nog wel ijdele hoop (het beloofde en gebruikelijke) afscheidscadeau te ontvangen met post of mogelijk pakket, maar had het natuurlijk kunnen weten. Wel jammer dat het bedrijf zich zo laat kennen.
Doos kan ik mooi hergebruiken voor een verjaardag binnenkort.
Zelf had ik nog wel ijdele hoop (het beloofde en gebruikelijke) afscheidscadeau te ontvangen met post of mogelijk pakket, maar had het natuurlijk kunnen weten. Wel jammer dat het bedrijf zich zo laat kennen.
woensdag 31 december 2025 om 23:31
zondag 4 januari 2026 om 22:25
Nou wat stom.
ik voel mij als een kerstboom zonder piek
zondag 4 januari 2026 om 23:47
Normal misschien?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
maandag 5 januari 2026 om 09:16
Ik had eerder een collega die zat de zeuren over dat we een van 60 euro mogen uitzoeken. Of verschillende bonnen tot 60 euro of artikelen tot 60 euro. Want dat was teveel werk. Nu moest hij inloggen en zo. Dan had hij liever 60 euro extra op zijn loonstrook. Ik heb hem toen ook gevraagd of hij een speciaal doel had voor dat geld. Misschien spaart hij zijn extraatjes op voor iets speciaals of zo. Nee, dat ook niet. En gezien zijn schaal en wat hij verder over zijn inkomsten/uitgaven vertelde, had ik niet het idee dat hij tekort kwam. En hij bleef zeuren. Dus ik op een gegeven moment gezegd dat hij gewoon verwend is.NellieVermicelli schreef: ↑21-12-2025 22:23Vorige week een heel leuk feest gehad met lekker eten en een spreker. Kerstpakket is geworden €1.000 bruto naar rato van werkuren. Ik ben er blij mee, maar toch ook daar weer mensen die er wat van vonden. Want ja, bruto en wat houd je er dan aan over bla bla.![]()
Sommige mensen zijn gewoon chronisch ontevreden.
Ik ben blij met mijn cadeaukaart. Ik denk dat ik in alle jaren dat ik werk, maar 1 keer teleurgesteld ben geweest. Bij mijn vorige werkgever kregen we ook zo'n cadeaukaart en ze hadden daar echt veel leuke dingen voor beschikbaar, naast omruilen voor bv een bol.com-kaart. Maar ivm covid besloten ze om maar een echt kerstpakket te doen en deze door de managers af te laten geven. Tijdens covid langs alle deuren gaan... Daarnaast was het qua inhoud geen fijn pakket. Ik heb 99% van de inhoud weggegeven, terwijl ik normaal echt wel goede pakketten heb gehad. Maar mijn zus en zwager waren erg blij met de inhoud.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in