Keuze maken
vrijdag 29 september 2017 om 22:05
Ik moet een keuze maken. Ons bedrijf gaat zich afsplitsen en beide afdelingen willen mij behouden, maar dat gaat dus niet.
Moet ik kiezen voor zekerheid of voor de baan met uitdaging? Ik twijfel....is het mogelijk om leiding te geven aan iemand die hoger is opgeleid en in een ander vakgebied werkt? Ik heb eerder leiding gegeven maar toen in hetzelfde vakgebied. Mijn directeur ziet het helemaal zitten...
De baan met zekerheid is juist onder mijn niveau. Echt uitvoerende werkzaamheden zonder groei..alleen baanzekerheid.
Ik twijfel zo...
Moet ik kiezen voor zekerheid of voor de baan met uitdaging? Ik twijfel....is het mogelijk om leiding te geven aan iemand die hoger is opgeleid en in een ander vakgebied werkt? Ik heb eerder leiding gegeven maar toen in hetzelfde vakgebied. Mijn directeur ziet het helemaal zitten...
De baan met zekerheid is juist onder mijn niveau. Echt uitvoerende werkzaamheden zonder groei..alleen baanzekerheid.
Ik twijfel zo...
vrijdag 29 september 2017 om 22:43
Zie je jezelf die baan met plezier doen voor de rest van je gehele werkende leven? Zo ja; doen. Zo nee; dan gaat er toch een punt komen waarop je ooit weer een nieuwe uitdaging aan gaat. Why not now?Damselindistress schreef: ↑29-09-2017 22:05De baan met zekerheid is juist onder mijn niveau. Echt uitvoerende werkzaamheden zonder groei..alleen baanzekerheid.
vrijdag 29 september 2017 om 23:58
Ja. Je hoeft een professional immers niet te vertellen hoe hij zn werk moet doen.Damselindistress schreef: ↑29-09-2017 22:05is het mogelijk om leiding te geven aan iemand die hoger is opgeleid en in een ander vakgebied werkt?
zaterdag 30 september 2017 om 00:00
De zekerheid is inderdaad relatief. De baan met groei trekt mij meer. Hier heb ik ook al met de andere leidinggevende over gesproken. Ze willen mij beide graag behouden. Heb aangegeven dat ik er niet tussen ga zitten dus eerst uitzoeken wat ze willen met de organisatie en daarna kom ik. Voelde wat brutaal om dat zo te brengen maar het trekken van beide kanten aan mij voelt ook niet fijn.
zaterdag 30 september 2017 om 10:10
zaterdag 30 september 2017 om 10:49
Go for it!Damselindistress schreef: ↑30-09-2017 00:00De zekerheid is inderdaad relatief. De baan met groei trekt mij meer. Hier heb ik ook al met de andere leidinggevende over gesproken. Ze willen mij beide graag behouden. Heb aangegeven dat ik er niet tussen ga zitten dus eerst uitzoeken wat ze willen met de organisatie en daarna kom ik. Voelde wat brutaal om dat zo te brengen maar het trekken van beide kanten aan mij voelt ook niet fijn.
zaterdag 30 september 2017 om 11:12
Hier heb je toch je antwoord?
Veel plezier alvast!