Werk & Studie alle pijlers

Kledingwinkel starten

26-11-2013 15:18 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik zit ergens mee, ik kan per 1 maart een kledingwinkel overgaan nemen aan de grens gebied België Nederland. Het is altijd al mijn droom geweest om een eigen zaak te kunnen starten. Het word dan een trendy en betaalbare dames kleding zaak met tassen shawls schoenen. Nu is mijn vraag is dat wel rendabel? Ik ga er zelf in staan en aangezien hier de toerisme pas op donderdag begint ben ik dan donderdag vrijdag zaterdag en zondag open. Huurprijs valt reuze mee het is alleen de overnamekosten van de inboedel wat beetje aan de hoge kant is. Dilemma wat moet ik doen en wie geeft me raad hihi.

Alvast bedankt
quote:adorabull schreef op 28 november 2013 @ 12:43:

Inschrijving bij het Hoofdbedrijfschap Detailhandel of het Hoofdbedrijfschap Ambachten is verplicht. Daarnaast moet u zich waarschijnlijk ook inschrijven bij het product- of bedrijfschap van uw branche.

Inkopen van je goederen kan als startende winkeleigenaar ook niet op de pof. Je zal vooruit je hele collectie moeten betalen. En geen bank gaat op dit moment in zee met winkeliers.Toch even leuk: het HBD wordt eind 2013 opgeheven. Gelukkig.
Was ook de meest nutteloze organisatie ever. Ze wisten zelf niet eens echt wat ze nu precies deden

Maar TO, in het kader van 'van je eigen fouten leer je, maar van de fouten van een ander leer je een stuk prettiger en nog zonder pijn ook', lees dat topic van die jongen met kledingzaak eens.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Als zijn ex een winkel neemt, en hij de andere, weet je toch dat er geen cash geld is? Een verstandige vrouw kiest toch voor geld in deze tijden ipv een winkel in een onzekere markt?

Je loopt er met open ogen in!

Houd nou maar lekker je baan, ga verder studeren en spaar geld. Veel verstandiger.
Vraag eens advies bij branchevereniging INretail. Daar vallen ook kledingwinkels onder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven