Werk & Studie alle pijlers

Kleine dillema?

14-10-2019 16:05 38 berichten
Ik werk momenteel als schoonmaakster, 5 uurtjes per dag en ik heb het ontzettend naar mijn zin. Nu zocht ik vorige maand iets daarbij omdat ik financieel best krap zit. Had iets gevonden bij een callcenter, aangenomen maar nu moet je fulltime beschikbaar zijn voor de training. Nu moet ik een keuze maken maar ik het zo naar mijn zin bij mijn huidige werkgever, durf niet weg te gaan alleen ik zou bij dat andere financieel meer verdienen echt iets van 300 /400 euro meer. Help? What to do? Twijfel al weken. Qua doorgroeimogelijkheden en toekomstperspectiefis optie twee beter, dat wel.
parbleumondieu schreef:
15-10-2019 18:47
Dan zou ik toch iets anders ernaasy zoeken, zodat je de baan die je leuk vindt kunt aanhouden.
Misschien in een winkel?
Callcenterwerk is voor velen iets voor een paar maanden, als je even iets moet omdat je niks hebt.
Dit is wel callcenter werk voor een grote overheidsinstelling. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden, training duurt twee maanden. Het is geen doorsnee callcenter functie. Vandaar mijn twijfels.
Alle reacties Link kopieren
lilyroseee schreef:
15-10-2019 21:36
Dit is wel callcenter werk voor een grote overheidsinstelling. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden, training duurt twee maanden. Het is geen doorsnee callcenter functie. Vandaar mijn twijfels.

Ik doe dat werk (en ja, ik vind het wel leuk). Maar ik werk voor een heel klein bedrijf en wat iemand anders ook al aangaf: je moet echt heel flexibel zijn. Daar staat tegenover dat je moet werken tot je 70 bent en het is natuurlijk wel iets dat je, lichamelijk gezien, makkelijker volhoudt dan schoonmaken, ik ben er niet voor niks mee gestopt.