laptop/boekentas
zaterdag 9 augustus 2014 om 23:32
In september begin ik met een nieuwe studie, ik heb een laptop van ongeveer 2,3 kilo, niet heel zwaar maar ik moet hem 1 keer per week mee nemen. Wat voor tas hebben jullie hier voor? Ik vind de standaard laptop tassen namelijk best lelijk, ik zie zo af en toe wel laptop tassen jn de vorm van een damestas die over je schouder kan, mooi, maar is dit wel handig of heb je na een half uur last van je schouders? Een rugzak heb ik ook naar gekeken maar vind ik niet echt meer bij mij passen. Of is een normale schoudertas met een goede laptophoes een goed plan? Graag jullie bevindingen en adviezen
zondag 10 augustus 2014 om 00:38
Weet niet hoeveel mijn laptop weegt, maar heb een 15,6 inch en krijg snel last van mijn schouder. Als ik heel veel spullen mee moet nemen doe ik mijn laptop in zo'n laptoptas en draag ik die in de hand, de rest van mijn spullen in een normale tas. Maar ik ben groter fan van een ruime rugtas. Ik zet hem er overeind in (wel met een laptophoes voor beschadigingen) en dat gaat prima! Een normale Eastpak-achtige tas is prima! Die gebruik ik zelf al zo'n twee jaar, drie dagen in de week.
zondag 10 augustus 2014 om 01:02
Ik heb voor mijn netbook alleen een sleeve en die gaat als het nodig is gewoon in mijn schoudertas of rugzak of ik houd hem los vast. Toen ik jaren geleden voor school een laptop nodig had, had ik vaak een aparte laptoptas bij, vond ik fijner tenzij ik niet veel boeken bij had. Vond alles in een tas vaak te zwaar.
Ik zou persoonlijk dus voor 2 tassen gaan (of gewoon een sleeve met handvaten) of een (laptop) rugzak i.v.m het gewicht. Maar je zou natuurlijk ook een kluisje kunnen overwegen waar je al je boeken in stopt en je die dus niet steeds mee hoeft te slepen.
Ik zou persoonlijk dus voor 2 tassen gaan (of gewoon een sleeve met handvaten) of een (laptop) rugzak i.v.m het gewicht. Maar je zou natuurlijk ook een kluisje kunnen overwegen waar je al je boeken in stopt en je die dus niet steeds mee hoeft te slepen.
zondag 10 augustus 2014 om 09:49
Veel verschillende dingen dus die mensen fijn vonden, ik denk dat ik niet mega veel boeken mee zou moeten nemen, ik heb voor periode 1 6 boeken, de theorie moet ik bijna allemaal thuis zelf studeren, praktijk is vooral op school. Zal ik vast wel bijvoorbeeld een map of schrift moeten meenemen en zo af en toe een boek, van crumplers zijn idd mooi, ik heb een 15.6 inch laptop, cowboybags vind ik ook leuk maar dan heb ik voor dat geld liever een fatsoenlijks laptoptas. Bij een rugzak denk ik aan m'n middelbare school, stom he dat zit echt tussen m'n oren, terwijl dat waarschijnlijk wel het fijnst is, in ieder geval bedankt, ik denk dat ik maar eens een dagje de stad in moet, kijken wat ik leuk vind. Meer reacties zijn nog welkom hoor.
zondag 10 augustus 2014 om 09:55
zondag 10 augustus 2014 om 12:00
Oh wauw ja die van knomo zijn echt geweldig, zo iets zou ik het mooiste vinden .. Maar wat zijn ze duur, heb wel iets gezien wat er op lijkt, voor 90 euro, van sosha. De sosha businessbag couture noir. Nog duur maar ik denk dat ik sowieso wel zo veel kwijt zal zijn. Van samsonite zijn ze trouwens ook niet heel lelijk en dat is wel een goed degelijk merk volgens mij, waaah lastig haha
maandag 11 augustus 2014 om 21:55
Cowboybag is ideaal!
Laptop in een sleeve, boeken ernaast, snoer en muis van voor en zelfs nog ruimte voor flesjes water en eventueel brood.
3 jaar geleden ¤130 voor betaald en is enkel maar mooiere geworden.
Je hebt er ook met een wat steviger leer die net een wat chiquere uitstraling hebben... ze zijn iig hun geld waard!
Laptop in een sleeve, boeken ernaast, snoer en muis van voor en zelfs nog ruimte voor flesjes water en eventueel brood.
3 jaar geleden ¤130 voor betaald en is enkel maar mooiere geworden.
Je hebt er ook met een wat steviger leer die net een wat chiquere uitstraling hebben... ze zijn iig hun geld waard!