Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

20-12-2006 15:38 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!
Ik ben 19, werk als verkoopchef-bedrijfleidster in een buurtsuper.

Werk 40-50uren per week en krijg zo rond de 1000euro netto.

Ik vraag me af of dat veel is.. mijn baas verteld me namelijk in geuren en kleuren dat ik niet een beter betaalde baan zou kunnen krijgen ivm mijn leeftijd.
He muts!

ik kan geen vergelijking voor de branche voor je maken, maar als ik uitga van het minimumloon dat zit je zeker heel erg lekker!

Het minimumloon voor een 19 jarige is namelijk 684 Euro bruto. Jij verdient (grofweg) 1200 euro bruto, dus bijna twee keer zoveel als het minimumloon!
@iks

ja, ik heb psychologie gestudeerd... ik ben voornamelijk werkzaam in de Randstad, daar woon ik ook dus dat scheelt..
Hehe, ik kan het invullen hoor. Ik ben aangenomen!

Vijf maanden, 20 uur p.w., vakantiegeld, dertiende maand, volledige vergoeding van de reiskosten (OV), 45 vakantie uren en een bruto maandsalaris van € 910,86. (fulltime dus het dubbele ;))

Wat ben ik nu? 22 jaar, 2 tot 3 jaar werkervaring en sectorsecretaresse!
@ceeweeGefeliciteerd!!!!!! Leuk voor je!!!
Hoi muts,

Ik kan wel een vergelijking maken voor je

Ik weet dus dat je voor je leeftijd erg goed verdient. Ik heb zelf ook 3 jaar in een buurt supermarkt gewerkt en mijn loon lag daardoor ook boven het wettelijk minimum jeugdloon.

Je zult elders gezien je leeftijd niet of niet veel meer verdienen dan nu.

Ik ben na de supermarkt in een gewone winkel terecht gekomen daar deden ze 50 euro netto er boven op en later kwam ik erachter dat ze me dat loon  lieten houden tot dat ik gelijk was met mijn ingeschaalde leeftijd.
Interessant om dit allemaal te lezen.

Ik ben 32, heb HBO gedaan en werk nu ruim twee jaar.

Ben gedetacheerd en werk bij Sociale Zaken.