Werk & Studie alle pijlers

Master of Social Work

06-07-2019 18:36 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Ik overweeg een opleiding master of social work of Innovation. Ik zoek mensen die dezelfde opleiding hebben gedaan of iemand kennen. Hogeschool mag geen email doorgeven in verband met AVG. Dus die kan ik niet vragen. Mijn vraag is vooral: heb je er wat aan en is er werk. Ik werk nu als wijkverpleegkundige en wil graag meer beleidsmatig werken. Dus meer uit de uitvoerende zorg en ben ook al stokoud. 48 jaar.
Ik weet niets over die opleiding, maar wil je wel eventjes melden dat een vriend van mij sinds vorig jaar studeert aan het HBO en hij is 59, dus je hebt nog een half leven om jezelf op te laten leiden, dus opgehoepeld met die leeftijd, lekker gaan doen. :)
Misschien was je dat sowieso al van plan maar ik zou wel voor de deeltijd variant gaan, of je moet juist graag tussen de 20 jarigen willen zitten. Ik heb eens in een klas gezeten met een vrouw van toen 36 toen ik 20 was, ze was met een week overgestapt naar deeltijd haha.
Hier bij de HBO master grote diversiteit in leeftijden. Volgens mij worden de meeste HBO masters deeltijd aangeboden omdat het praktijkgericht is en je zodoende een werkplek nodig hebt waar je kunt innoveren.

Over je werkkansen kan ik niet zoveel zeggen, gooi het eens op bij je huidige baas?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven