Werk & Studie alle pijlers

Naam kinderkledingzaak

28-10-2012 20:31 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In 2013 begin ik een kinderkledingwinkel voor baby's en kinderen tm 12 jaar...

Alleen de naam bezorgt me koppijn..

Bella & Bo is het enige wat me tot nu toe blijft pakken en nog vind ik het ook wel goed passen bij een dierenwinkel hahaha..

I need help!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind Bella & Bo leuk! Zou er niet iets anders van maken denk ik. Misschien Belle & Beau?
Kek! klinkt lekker in de bek
bambino felice betekend blij kind
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
In hoeverre heb je je verdiept in je doelgroep. Een kind van 12 wil doorgaans geen kleding uit een 'baby- peuterwinkel'. Is je ondernemingsplan goed? Ga je een lening aan? Is die al goedgekeurd? Etc. Je wil niet weten wat voor een krimp voorspeld is in deze specifieke branche.

Als je al geen naam kunt verzinnen vraag ik mij toch wel af hoe de rest van de voorbereiding er uit ziet. '
quote:Chadidja schreef op 28 oktober 2012 @ 21:01:

Notte Bella! Naar het liedje van Toon Hermans!Snotte Bella
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
quote:sinaasappellikeur schreef op 28 oktober 2012 @ 21:36:

In hoeverre heb je je verdiept in je doelgroep. Een kind van 12 wil doorgaans geen kleding uit een 'baby- peuterwinkel'. Is je ondernemingsplan goed? Ga je een lening aan? Is die al goedgekeurd? Etc. Je wil niet weten wat voor een krimp voorspeld is in deze specifieke branche.

Als je al geen naam kunt verzinnen vraag ik mij toch wel af hoe de rest van de voorbereiding er uit ziet. 'Ik vind het juist helemaal niets met elkaar te maken hebben, ik ben hartstikke zakelijk ingesteld en mijn ondernemingsplan is zeker al goedgekeurd! Lening is niet nodig vanwege de winst uit mijn vorige onderneming. Echter is het verzinnen van een naam totaal andere koek! En loop ik daar doorgaans mee vast...
quote:xantippe schreef op 28 oktober 2012 @ 21:37:

[...]

Snotte Bella
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Bella & Bo vind ik een lingerie-zaak-naam.

Wat ik leuk vind?

SCHATJES!
Succes, geen tip voor een naam. Maar kies alsjeblieft geen dertien in een dozijn ...kids naam.

De branche is relatief klein dus weinig goede cijfers. Maar vergis je niet. Ik weet niet welk segment kleding je aan gaat bieden.

De markt is behoorlijk oververzadigd. Een enkele regio uitgezonderd. Als top ondernemer gaat t je vast lukken.
Wat sinaasappel zegt, als ik zie hoeveel kinderkleding winkels er zijn (zowel duur als goedkoop) dan vraag ik me af of er nog ruimte is voor nog meer van hetzelfde.
quote:switched schreef op 28 oktober 2012 @ 20:51:

Belhamels!! Leuk!!!! Maar hij bestaat al!!! :(

ik vind iets met Diva's & ? leuk of Dots & ? Maar kom nooit op die 2e naam/woord...

Dudes en Divas?
Ja dat is ook zeker zo, heb veel research gedaan en het is en blijft een grote gok!

En wil zeker geen 13 in een dozijn naam kiezen!! vandaar mijn post... ;)
Dudes & diva's is bestaande winkel in haarlem
Hans en grietje
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Van klein tot groot

mooie meiden en stoere knapen
Allereerst wil ik je veel succes wensen met de kinderkledingzaak-in-wording. Leuk!

Kekke kikker

Kekke dots

Koele kikkerkoning

Prins en Prinses
Bella Bo en zo

O zo

Hipper de pipper

Dip en dap
Engeltjes en bengeltjes

Bie bo
Coole babes

Don en Diva
Ik blijf denken voor je hoor!
Kleren voor kleine dames en Heren!
Carré's & Dots.

Dots = stippels (meisjes).

Carré's = vierkantjes (jongens).
Van beeb tot bengel
Boef en boefje
quote:Shalimar schreef op 28 oktober 2012 @ 22:39:

Kleren voor kleine dames en Heren!Die vind ik leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven