Werk & Studie alle pijlers

Naam voor webwinkel

22-07-2009 09:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze vraag is waarschijnlijk al vaak voorbijgekomen, maar toch!

In het najaar starten wij (mijn twee vriendinnen en ik) een webwinkel. Wij gaan ons richten op kleurrijke, bonte kleding met bijbehorende ascesoires (riemen, kettingen, ringen, tassen), die we gaan importeren uit Italie en Spanje. We zijn al voor 90% rond. Hebben een leuk plan uitgewerkt, hebben geen investeerders nodig, de inkopen voor het seizoen 2009/2010 zijn gedaan, de foto's voor de winkel zijn gemaakt, de lay-out staat vast.

ALLEEN ... EEN NAAM! We komen er niet uit Wat de een leuk vind, vind de ander niet leuk! Wellicht dat "een derde" iets kan verzinnen.

De trefwoorden zijn:

fris, vrolijk, kleurrijk, vrouwelijk, zwierig, modern.

Wie geeft een schot voor de boeg??
quote:Claar70 schreef op 22 juli 2009 @ 12:57:

Met materiaalcombinaties bedoel ik katoen of wol als basis, gecombineer met applicaties (pailletten/lurexdraad).

Kleurencombinaties: stofjes die je normaal gesproken niet snel bij elkaar zou leggen (rood/oranje/roze - stippen/strepen). Voor- en achterkanten zijn anders waardoor de kleding aan 2 kanten gedragen kan worden.Weinig origineel, de kinderkleding'winkeltjes' op internet barsten er van. Gaan volwassenen daar ook in lopen dan? Leuk joh, dezelfde kleertjes als je eigen mini-me
quote:Schravelvot schreef op 22 juli 2009 @ 15:21:

[...]

Weinig origineel, de kinderkleding'winkeltjes' op internet barsten er van. Gaan volwassenen daar ook in lopen dan? Leuk joh, dezelfde kleertjes als je eigen mini-me Niet te snel oordelen...ik weet dat 80% van de nederlandse vrouwen van deze kleding houdt. Het is jammer dat ik nog niet een tipje van de sluier mag oplichten.
kan me er ook wel wat bij voorstellen hoor dat mooi is. Vind namelijk Designual ook super ( schrijf ik het wel goed?)

naam verzinnen is idd wel moeiijk soms maar vind het wel leuker als je het toch zelf doet. lijkt mij dat je er samen toch wel uit moet komen. ideen kan hier natuurlijk wel opdoen misschien in combinatie met wat jullie al hadden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven