Nare werkgever
zondag 24 augustus 2014 om 16:42
Hallo.
Ik weet even niet zo goed meer hoe ik hier mee moet omgaan.
Ik werk al 1,5 jaar bij een tandarts als preventie assistente, ik heb jaren geleden mijn opleiding voor tandartsassistente en preventie assistente gehaald.
Nu al zeker 8 maanden lijkt de sfeer erg te veranderen naar mij toe ik word niet mee gevraagd naar uitjes, nieuwe ontwikkelingen in de praktijk dus vergaderingen word ik niet meer bij betrokken en nou moest ik voor mijn vakantie van een patiënt horen dat de eigenaresse heeft verteld dat ik geen diploma's heb en ze ook niet wilt halen en daarom maar geen loonsverhoging krijg, een assistente verteld tegen stagiaires dat ze aan mijn kennis twijfelt! Terwijl ze zelf geen diploma heeft en nog een jaar in de tandheelkunde werkt en voornamelijk schoonmaakt! Ik heb al 11 jaar werk ervaring en 10 jaar mijn diploma's.
Dit kreeg ik allemaal te horen, ik heb vaker rare dingen gehoord en vaak aangekaart bij haar en steeds word alles ontkent.
Ik werk er nu nog 2 dagen maar zie er zo tegen op om morgen er weer heen te gaan knoop in mijn maag en echt de neiging heb om ontslag te nemen ik slaap er bijna niet van en voel me erg nerveus.
Wie heeft dit meegemaakt? Wat hebben jullie gedaan?
Even voor de goede orde ik werk hiernaast ook nog in de sportschool waar ik wel een paar uurtjes kan bij krijgen.
Ik weet even niet zo goed meer hoe ik hier mee moet omgaan.
Ik werk al 1,5 jaar bij een tandarts als preventie assistente, ik heb jaren geleden mijn opleiding voor tandartsassistente en preventie assistente gehaald.