Werk & Studie alle pijlers

Nugger, waar hulp vragen?

21-09-2009 09:16 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn situatie is complex en ronduit vervelend en ik weet niet meer waar ik hulp kan zoeken.

Ik ben sinds mijn 12e depressief, waarvoor ik nu voor de tweede keer in deeltijdbehandeling zit

Rond mijn 21e heb ik daar een botziekte bovenop gekregen waardoor ik chronische pijn heb en een ernstige bewegingsbeperking in mijn armen/schouders.

Nu is vandaag de Wajong afgewezen, ook heb ik geen recht op WIA.

Als ik uit de deeltijd kom (rond maart volgend jaar) dan moet ik 36 uur gaan werken want.. jawel.. wij zitten in de schuldsanering.

Maar dit kan ik helemaal niet

Waar kan ik hulp krijgen bij re-integratie? Hoe kom ik er achter welke banen ik aan zou kunnen?

Kan iemand mij een richting induwen want na jaren vechten met het UWV, het CWI (werkbedrijf), die mij allebei niet willen helpen en mij van het kastje naar de muur sturen, zie ik het allemaal niet meer.

Aanvulling: ik reageer vanavond pas op eventuele reacties want ik moet zo naar therapie ;)
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Oke en nu ben je een nugger omdat?
Ik zou zeggen, de gemeente, de sociale dienst. Heb je daar wel eens contact mee gehad?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Geen tips, wel een
quote:Flashy schreef op 21 september 2009 @ 09:31:

Oke en nu ben je een nugger omdat?Je weet wat het betekent?
quote:Sarah Scott schreef op 21 september 2009 @ 09:42:

[...]

Je weet wat het betekent?

Jahoor, maar snap niet zo goed waarom ze daar aan voldoet, is toch om andere redenen.

En is er hier van het weekend al geen topic over geweest die dan gesloten is?
@ flashy en wat is nugger?

want ik weet het ook niet, zal wel niet zo snugger van me zijn
Als je op geen enkele uitkering recht hebt ben je een nugger TO blijkbaar dus ook.
Niet Uitkerings Gerechtigde
Sociale dienst.
.
.
Bedankt voor alle berichten en de knuffels. Ik kon helaas niet eerder reageren dan nu.

Ik ga contact opnemen met de gemeente en ik ga uitzoeken of ik in aanmerking kom voor PGB. Ik denk het niet maar het is het proberen waard natuurlijk.

Weer twee stappen waar ik mee verder kan
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
.
Twurly, tips en advies is hier altijd welkom
.
Als je geen recht hebt op uitkering heb je toch ook geen recht op PGB of vergis ik me?

Misschien kan de instelling waar je in therapie bent je wel helpen bij je reïntegratie. En verder inderdaad de gemeente in het kader van een NUG traject.
.
Twurly ik zie geen vriendenverzoek van je maar je mag me ook mailen op maeijken@live.nl
.
Alvast bedankt
.
Ik ga hem lezen

haha, ik ben zelf ook nogal laat met reageren dus geeft niks hoor
Mail verzonden.

Zou je willen melden of je hem hebt gekregen want mijn pc sloeg vast bij het verzenden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven