Praattopic: Solliciteren, vacatures en dromen....
woensdag 28 september 2022 om 15:12
zondag 23 november 2025 om 18:26
Zeker oneerlijk, want jij bent toch niet alleen je baan.. en dat je daar nog niet je plek kon vinden, is vervelender voor jou dan voor hem. Hij had je dan moeten steunen.Yasminmax schreef: ↑23-11-2025 14:02Nou he... ik denk eerlijk gezegd dat ex ook zijn hoop gevestigd had op deze baan, dat hij dan weer een vrouw zou hebben die bruisend thuiskwam uit werk... ik heb de teleurstelling in zijn ogen gezien toen dat niet zo bleek te zijn.
Eerlijk gezegd, denk ik dat daar zijn twijfel over de relatie is begonnen.
Heel oneerlijk richting mij natuurlijk.
Ik hoop dat je straks de leukste baan vind waar je woont, en dat je straks deze nare periode achter je kan laten
zaterdag 6 december 2025 om 19:40
Dank voor alle steun
Hoe gaat het bij jullie?
Ik had een superleuke vacature gezien, werd uitgenodigd op gesprek, heel leuk gesprek gehad... ik was zo enthousiast! Maar helaas, ik was het net niet geworden. Ze hadden heel veel goede kandidaten.
Dus dit weekend zit ik in een dip... wel gesolliciteerd op een andere soortgelijke baan die me ook te gek lijkt, maar ik verwacht nu eigenlijk niet dat dat iets gaat worden, nu ik weet dat er zoveel goede vissen in de zee zijn!
Weet effe niet meer zo goed wat ik nu wil. Er zijn wel aanbiedingen gekomen, dus ik zal vast niet zonder inkomen komen te zitten, maar ik wil nu wel een keer een baan vinden waar ik echt enthousiast over ben!
Ik had een superleuke vacature gezien, werd uitgenodigd op gesprek, heel leuk gesprek gehad... ik was zo enthousiast! Maar helaas, ik was het net niet geworden. Ze hadden heel veel goede kandidaten.
Dus dit weekend zit ik in een dip... wel gesolliciteerd op een andere soortgelijke baan die me ook te gek lijkt, maar ik verwacht nu eigenlijk niet dat dat iets gaat worden, nu ik weet dat er zoveel goede vissen in de zee zijn!
Weet effe niet meer zo goed wat ik nu wil. Er zijn wel aanbiedingen gekomen, dus ik zal vast niet zonder inkomen komen te zitten, maar ik wil nu wel een keer een baan vinden waar ik echt enthousiast over ben!
zaterdag 6 december 2025 om 22:10
Ahh super jammer dat je het niet geworden bent, maar er zijn zeker vast ook hele andere leuke vacatures te vinden. En een volgende keer ben jij misschien wel degene die ze zoeken
Wel fijn ook de aanbiedingen die er ook zijn, zonder baan kom je niet te zitten. En al is 1 van deze aanbiedingen niet je droombaan, dan kan je vanuit daar tijd nemen om verder te zoeken. Maar deze aanbiedingen hoef je nu ook nog niet te nemen.
Ik werk nu 7 maanden bij mijn nieuwe baan, bijna al niet nieuw meer te noemen
werk steeds meer samen met de finance manager, functie was de eerste maanden nog niet tot aantal uren gevuld die ik werk, dat moest nog vorm krijgen ook, maar nu meer dan genoeg werk. Ook intern stappen naar groei die ze nemen, dus ben benieuwd hoe het loopt/groeit. Eigenlijk ook niet echt tussendoor evaluatie (formeel) gehad, deze maand functioneringsgesprekken, dus dan eens horen of ze nog steeds tevreden zijn
.
Wel fijn ook de aanbiedingen die er ook zijn, zonder baan kom je niet te zitten. En al is 1 van deze aanbiedingen niet je droombaan, dan kan je vanuit daar tijd nemen om verder te zoeken. Maar deze aanbiedingen hoef je nu ook nog niet te nemen.
Ik werk nu 7 maanden bij mijn nieuwe baan, bijna al niet nieuw meer te noemen
zondag 7 december 2025 om 08:53
Jammer Yasminmax, het is altijd frustrerend als je weet dat ze je wel geschikt vinden maar er nog een betere kandidaat was.
Ik had eigenlijk vrij spontaan besloten om een opleiding te gaan doen maar nu blijkt dat daar waarschijnlijk geen plek is in februari (ik sta op de wachtlijst) en dan pas in september kan beginnen, dus ik ben ook een beetje gedesillusioneerd.
Ik had eigenlijk vrij spontaan besloten om een opleiding te gaan doen maar nu blijkt dat daar waarschijnlijk geen plek is in februari (ik sta op de wachtlijst) en dan pas in september kan beginnen, dus ik ben ook een beetje gedesillusioneerd.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in