Werk & Studie alle pijlers

Receptioniste opleiding niveau 2

11-03-2013 12:42 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil weer graag een MBO opleiding volgen. Twee jaar geleden was ik even tijdelijk gestopt maar nu ik weer terug naar school moet ben ik dus op zoek naar een leuke opleiding. Ik heb zelf eerder op niveau 4 gestudeerd en dat vind ik op zich niet moeilijk maar ik vond de opleiding gewoon niks. Nu wil ik dus de opleiding receptionist volgen maar het is wel op niveau 2 :s. Op zich vind ik dat niet erg omdat je het zelf kunt afronden in 1,5 jaar en dat is wel handig sinds ik nu 20 ben. Maar nu denk ik bij mezelf of dat wel slim is om een niveau 2 opleiding te volgen in plaats niveau 3/4 sinds je op een niveau 2 diploma niks echt mee verdiend. Heeft een van jullie dames ervaring met het beroep op opleiding en is dit wel een goed idee? Ik wil de opleiding alleen echt doen omdat er veel banen beschikbaar zijn als receptionist en het is maar 1,5 tot 2 jaar en dan kan ik gelijk aan de slag want ik hou niet echt van het MBO sinds het niet veel te bieden heeft als het HBO.
Leentje en Olivia, ik heb jullie allebei zien veranderen van leuke humorvolle medeforummers naar zure vrouwen met een neerbuigende houding richting iemand (wie dan ook) die "iets" van zichzelf probeert te maken, qua werk of studie, in dit leven. Dat jullie allebei geslaagde zakenvrouwen zijn, met een goedlopend eigen bedrijf, wil niet zeggen dat de mensen om jullie heen (op dit forum) voetvolk is. Waarom gebruiken jullie je kennis niet om iemand daadwerkelijk inhoudelijk een duwtje in de rug te geven en niet iemand neer te maaien? En als je niets aardigs te melden hebt, zeg dan niets. Wanneer je je irriteert, ga dan een topic voorbij maar tentoonspreid niet je eigen welvaart en welzijn om iemand anders pijn te doen.
Louise, mag ik je een welgemeende tip geven?