Werk & Studie alle pijlers

Rolverwarring functie.

16-11-2025 13:24 62 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag allemaal, wie kan mij adviseren?

Ik werk sinds enkele maanden als projectmedewerker (hbo-niveau).
Mijn functieprofiel is duidelijk: ik ondersteun projecten door structuur, projectadministratie, planning, notuleren, CRM, en het organiseren van bijeenkomsten. Dit is een gedeelte van het functieprofiel:

Als projectmedewerker ben jij de spil in de organisatie. Jij zorgt dat projecten, overleggen en bijeenkomsten goed voorbereid, soepel uitgevoerd en netjes afgerond worden. Je denkt mee, stelt scherpe vragen en houdt het overzicht.
Je werkzaamheden zijn afwisselend en bestaan onder meer uit:
• Het opzetten van een systeem voor projectadministratie en projectplanning
• Structuur aanbrengen in processen en documenten
• Organiseren van bijeenkomsten (klein en groot, tot ±100 personen)
• Ondersteunen bij vergaderingen, agendabeheer en planning
• Input ophalen en verwerken ten behoeve van rapportages en verantwoordingen
• Administratieve taken, CRM-beheer en voorraadbeheer
• Ondersteunen bij specifieke projecten voor het primair- en het voortgezet onderwijs

Wat breng jij mee?
• Hbo-denk- en werkniveau
• Snel kunnen schakelen en prioriteiten kunnen stellen
• Een scherp oog voor structuur, planning en details
• Overzicht kunnen houden in de ondersteuning van meerdere projecten tegelijkertijd
• Analytisch vermogen: je filtert hoofd- en bijzaken moeiteloos
• Een proactieve werkhouding
• Assertiviteit: je durft vragen te stellen en je mening te geven
• Ervaring met projectondersteuning
• Uitstekende ICT-vaardigheden
• Klantgericht en je beschikt over sterke sociale en communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk