Werk & Studie alle pijlers

sms operator

27-11-2009 11:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag aan de slag als sms operator, dus het beantwoorden van smsjes per telefoon of pc. (onderwerp maakt mij niet uit b.v. astrologie, sex) Nu is er zoveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Weet iemand een betrouwbare werkgever die eerlijk en op tijd uitbetaald? Vind het leuk om ervaringen van dit werk te horen.
Geen ervaring mee, zou het ook niet willen doen. Heb alleen wel eens gehoord dat dit een misdrijf is, omdat je mannen misleid en het vaak zwart is.
Voel je je niet bezwaard dan als je als zgn astrologe aan de slag gaat en mensen een hoop geld uit de zak klopt met je eigen fantasieverhaaltjes? Iedereen (behalve de nitwits die bellen blijkbaar) weet dat het oplichting is. En daar wil jij aan mee werken? Hoe denkt geweten daarover?

(Ik bekritiseer je niet maar ben er alleen nieuwschierig naar)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
YOMO is een goeie. Hou er rekening mee dat het slecht betaalt; 100 sms/uur brengt ongeveer 8 euro bruto op. Maar het is wel makkelijk en je kan het lekker thuis doen.
astrologie, sex... pfff er zijn toch voldoende normale baantjes te krijgen? Zou persoonlijk dat echt niet willen!
Een hele tijd geleden heb ik er eens naar gekeken, maar de slechte verdiensten waren voor mij een reden om het niet te doen. Je moet de hele tijd blijven zitten maar als er niks binnen komt verdoen je dus ook niks. (en daar gaat ik niet een hele nacht voor op zitten)
quote:ladychipmunk schreef op 27 november 2009 @ 11:20:

Ik wil graag aan de slag als sms operator, dus het beantwoorden van smsjes per telefoon of pc. (onderwerp maakt mij niet uit b.v. astrologie, sex) Nu is er zoveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Weet iemand een betrouwbare werkgever die eerlijk en op tijd uitbetaald? Vind het leuk om ervaringen van dit werk te horen.Dan moet je wel goed kunnen spellen hoor
quote:Fame schreef op 27 november 2009 @ 11:37:

Voel je je niet bezwaard dan als je als zgn astrologe aan de slag gaat en mensen een hoop geld uit de zak klopt met je eigen fantasieverhaaltjes? Iedereen (behalve de nitwits die bellen blijkbaar) weet dat het oplichting is. En daar wil jij aan mee werken? Hoe denkt geweten daarover?

(Ik bekritiseer je niet maar ben er alleen nieuwschierig naar)Zolang het geen berichten zijn als: je hebt niet lang meer te leven etc. denk ik dat het wel kan. Het zal denk ik gaan om wat algemene teksten of geile teksten. Als mensen daarvoor willen betalen. Zo lang je niemand schaadt.
Mss kan je solliciteren bij hoe heet dat programma ook weer. Elke dag op tv , een of andere dame die zich medium noemt of iets dergelijks kakelt het hele programma vol ( fascinerend om naar te kijken ) ondertussen kunnen kijkers smsen naar de andere 'mediums' die zgn achter de schermen zitten om de kijker te 'adviseren' . Je kan ook de kakeldame bellen zodat je in het tvprogramma zelf komt.

Vind het altijd heel knap hoe ze de grootste onzin verkopen die nog aardig aannemelijk lijkt ook.

Andere kant verbazingwekkend dat je zonder gene met je kop op tv mensen voor de gek kan houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven