Werk & Studie alle pijlers

Soggen

16-02-2013 15:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Studie ontwijkend gedrag. Daar ben ik nu mee bezig :( Ben je net zo lekker bezig, neem je pauze en dan wordt die pauze uitgerekt van 5 min naar een uur. Want natuurlijk even op het Viva forum kijken wat er allemaal voor leuke topics zijn.. En dan voel je je schuldig en ga je maar snel weer verder. Om vervolgens bij je volgende pauze precies hetzelfde te doen.

Wie nog meer?
Heb ik ook altijd! Toevallig had ik vandaag gewoon een niks-dagje ingepland, dus kan ik zonder schuldgevoel forummen. Maar op studiedagen kan een pauze bij mij ook nogal eens uitlopen inderdaad. Wat wel helpt: een wekkertje zetten op vijf minuten (of hoelang je pauze ook maar mag zijn) en als het wekkertje gaat metéén stoppen met het studie-ontwijkend gedrag en weer aan het werk gaan. Maar dan moet je wel echt meteen stoppen, anders denk je 'ach, die pauze is nu toch al tien seconden uitgelopen, kan ik net zo goed even X of Y gaan doen..'
Ik

Mijn deadline is nog niet in zicht de komende week, maar dat is het hem nou juist! Ik wil graag zonder druk ook goed kunnen werken, maar tot nu toe lukt het nog niet echt. (Maar wel steeds beter!
Guilty! Ik had bedacht dat ik nog even zou gaan studeren voor mijn test psychopathologie volgende week. Maar in plaats daarvan ben ik lekker aan het rommelen in huis en forummen. Morgen weer een dag....
Hier nog eentje!! Slecht, slecht, slecht.. En dit topic helpt natuurlijk niet.
Ja hoor, afgelopen donderdag was het hier ook weer raak.. Maar ik had de dag erna al tentamen!
Ik ook, moet heel veel doen, maar blehhhh nul komma nul procent zin. En ik loop achter.

Word er erg recalcitrant van.

Stom.

(heb gelukkig wel zelfkennis )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven