Werk & Studie alle pijlers

sollicitatie + kapsel

26-02-2017 13:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

ik zit met een vraag.

Ik heb morgen een sollicitatie (bij een advocatenkantoor) en ik weet niet wat ik met mijn haar moet.

Het komt tot ongeveer 10 cm over mijn schouders. Helaas heb ik een vrij bol gezicht, wat minder opvalt als je lang, los haar hebt. Maar ik vraag me nu dus af of los haar van die lengte we professioneel genoeg overkomt. En als dat niet het geval is, wat ik dan met mijn haar moet.

Alle suggesties zijn welkom!
Hier wat inspiratiekapsels voor los haar

http://www.beautylab.nl/5-kapsels-voor-los-haar/
quote:borboletas schreef op 27 februari 2017 @ 11:06:

[...]

Misschien ligt dit dan aan mij maar ik heb dus wel eens gedacht dat een sollicitant er niet representatief genoeg uit zag. Ballerina's, simpele rechte broek en een wat wijde trui (gebreide look). Dat ze het uiteindelijk niet is geworden had meer met haar competenties en ervaring te maken maar ik heb het wel meegenomen in mijn overweging.

On topic: advocatenkantoren staan er volgens mij om bekend een redelijk klassieke look te waarderen. Dus ik zou toch een soort chignon of French twist proberen. Dat op zich geeft je ook al een meer volwassen look dan los haar.Ja..maar je zegt al, de sollicitant zag er niet representatief uit, dat is wat anders dan smaak natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven