Werk & Studie alle pijlers

Sollicitatie-outfits

21-11-2018 10:59 35 berichten
Ik las dit: https://www.viva.nl/?post_type=post&p=832281
En zag de plaatjes.
En dacht: dat trek ik allemaal juist NIET aan als ik ga solliciteren ...

Dus. Wat is jullie favoriete sollicitatie-outfit?

En ja natuurlijk hangt dat af van bedrijf en sector dus zet dat er misschien even bij.
Alle reacties Link kopieren
Uhm... dat stuk gaat niet over sollicitatie-outfits, maar is een advertorial van Steps :idee:
SjaanRoeispaan schreef:
21-11-2018 14:18
Uhm... dat stuk gaat niet over sollicitatie-outfits, maar is een advertorial van Steps :idee:
Maar bij de Steps verkopen ze vast wel kledingstukken die geschikter zijn voor sollicitaties dan de plaatjes die erbij geplakt zijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zucht... Eén keer is wel genoeg.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Splinter_ schreef:
21-11-2018 13:24
Kniekousen? Waarom zo lang? Ben ik echt wel benieuwd naar.
Of zijn je broeken te kort?
Dat is heel gebruikelijk bij deze kleding. Je moet voorkomen dat er een stuk wit been te zien is
wanneer je zit.
SjaanRoeispaan schreef:
21-11-2018 14:18
Dat had ik echt wel gezien, maar mijn halve garderobe komt van de Steps en dit soort flutoutfits heb ik echt niet aan.
Splinter_ schreef:
21-11-2018 13:24
Kniekousen? Waarom zo lang? Ben ik echt wel benieuwd naar.
Of zijn je broeken te kort?
Een heer draagt kousen die onder geen enkele voorwaarde bloot been tonen :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik droeg voor mijn laatste sollicitatiegesprek een soort net vest/ los jasje, zelfde kleur top eronder en een pantalon+ gehakte enkellaars.

Afbeelding
JollyRider en Cesium24: maar dan zijn je broekspijpen toch veel te kort, als je bloot been kunt zien?
Ik ga duidelijk niet om met heren :rolling:
Splinter_ schreef:
21-11-2018 18:28
JollyRider en Cesium24: maar dan zijn je broekspijpen toch veel te kort, als je bloot been kunt zien?
Ik ga duidelijk niet om met heren :rolling:
Nee hoor :), maar als je gaat zitten, been op knie bijvoorbeeld, dan kan die broekspijp omhoog kruipen. Ook dan geen bloot been!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-11-2018 19:50
Nee hoor :), maar als je gaat zitten, been op knie bijvoorbeeld, dan kan die broekspijp omhoog kruipen. Ook dan geen bloot been!
Precies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven