Werk & Studie alle pijlers

spanning op de werkvloer

18-06-2013 19:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds een aantal maanden een nieuwe baan en ik heb het er prima naar mijn zin ,

maar,

er is een collega en zodra die binnen komt voel ik meteen een zekere sfeer,

heel onprettig

aan collega's gevraagd of er mbt die collega ooit iets was voorgevallen en die willen er dus niets over zeggen

het is natuurlijk niet dat ze mij verantwoording schuldig zijn alleen vind ik het erg vervelend om in deze sfeer/spanning te werken

wat zou jij ermee doen?

ik heb erover gedacht het voor te leggen aan de chef ,

of laat ik het rusten?
Niet mee bemoeien. Gewoon je werk doen
Niet mee bemoeien. Niet naar vissen. Je komt er vanzelf wel achter. Je bent 'de nieuwe' dus laat het even gaan. Dit is de werksfeer en jij kan het (nog) niet veranderen.
welkom in het bedrijfsleven van nederland. waar je je vrouw te koop dient te gooien om een stuk brood te vreten. mijn vrouw zal dus never nooit tussen blanke mannen werken.
dikveld, lezen is ook een vak Dit heeft niets met spanning qua seks te maken hoor?!

TO, gewoon niet meer naar vragen.
quote:dikveld schreef op 18 juni 2013 @ 19:34:

welkom in het bedrijfsleven van nederland. waar je je vrouw te koop dient te gooien om een stuk brood te vreten. mijn vrouw zal dus never nooit tussen blanke mannen werken.
quote:lichtpuntjes schreef op 18 juni 2013 @ 19:36:

dikveld, lezen is ook een vak Dit heeft niets met spanning qua seks te maken hoor?!

TO, gewoon niet meer naar vragen.hahaha, je hebt gelijk. maar desondanks blijf ik gelijk hebben en een punt hebben, toch?

welkom in het bedrijfsleven van nederland. waar je je vrouw te koop dient te gooien om een stuk brood te vreten. mijn vrouw zal dus never nooit tussen blanke mannen werken.Verder gaat het goed met je?
quote:dikveld schreef op 18 juni 2013 @ 19:38:

[...]

hahaha, je hebt gelijk. maar desondanks blijf ik gelijk hebben en een punt hebben, toch?Nee
quote:dikveld schreef op 18 juni 2013 @ 19:38:

[...]

hahaha, je hebt gelijk. maar desondanks blijf ik gelijk hebben en een punt hebben, toch?Ja, je hebt een punt Sommige mannen kunnen er wat van.....

welkom in het bedrijfsleven van nederland. waar je je vrouw te koop dient te gooien om een stuk brood te vreten. mijn vrouw zal dus never nooit tussen blanke mannen werken.Je zit net in een ander topic te vertellen dat je geen vrouw hebt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

welkom in het bedrijfsleven van nederland. waar je je vrouw te koop dient te gooien om een stuk brood te vreten. mijn vrouw zal dus never nooit tussen blanke mannen werken.eronder is lucratiever
@Tickel

En we snappen nu ook waarom
quote:NummerZoveel schreef op 18 juni 2013 @ 19:44:

@Tickel

En we snappen nu ook waarom
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Niet mee bemoeien. Logisch dat ze je niet meteen inlichten over alle inside roddels, mss trek je op een gegeven moment wel naar de andere persoon toe en dan klets je alles door wat ze je verteld hebben. Wss hoor je het vanzelf wel een keer..

Ik werk al vele jaren tussen de blanke mannen, maar ik krijg gewoon een goed salaris.

Waar is dat, dat je alleen maar een stuk brood krijgt? De kinderboerderij?
Dikveld = Breedveld?
Fijn Dikveld, dat je dat met ons wilde delen.

TO: natuurlijk niet aan je leidinggevende vragen. Je wilt toch niet meteen te boek staan als onverbeterlijke roddelkous, niewaar? En als het echt iets heel verschrikkelijks is zul je het vast op een goede dag vanzelf wel horen, of niet. Concentreer je maar liever op je nieuwe werk, dat lijkt me veel zinvoller.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven