Spoor 2 / solliciteren
zondag 2 juli 2023 om 19:40
Iemand die weet in hoeverre solliciteren verplicht is tijdens een spoor 2 traject?
Ik zit namelijk in een spoor 2 traject en moet solliciteren terwijl ik bezig ben met een reïntegratietraject bij mijn huidige werkgever. Ik werk op mijn maximale belastbaarheid en toch moet ik solliciteren, terwijl ik geen enkel uur extra zou kunnen werken. Dat klinkt in mijn oren totaal niet logisch.
Iemand hier ervaring mee?
Ik zit namelijk in een spoor 2 traject en moet solliciteren terwijl ik bezig ben met een reïntegratietraject bij mijn huidige werkgever. Ik werk op mijn maximale belastbaarheid en toch moet ik solliciteren, terwijl ik geen enkel uur extra zou kunnen werken. Dat klinkt in mijn oren totaal niet logisch.
Iemand hier ervaring mee?
zondag 16 juli 2023 om 16:30
Dank je wel voor de tip flipflop. Dat was ik inderdaad van plan te gaan doen, maar tussen plannen maken en de uitvoering zit nogal een verschil
Mezelf kennende schuif ik het nu weer vooruit en komt de paniek als het vijf voor twaalf is en ik moet gaan leveren.
Ik heb me voorgenomen om komende week een start te maken met alle administratie opruimen (overal stapels post) dus dan zal ik de dingen van het uwv vanzelf tegenkomen. Dat hoop ik tenminste.

Mezelf kennende schuif ik het nu weer vooruit en komt de paniek als het vijf voor twaalf is en ik moet gaan leveren.
Ik heb me voorgenomen om komende week een start te maken met alle administratie opruimen (overal stapels post) dus dan zal ik de dingen van het uwv vanzelf tegenkomen. Dat hoop ik tenminste.

zondag 16 juli 2023 om 17:12
Vast wel! Houd moed!Butterfly_fly schreef: ↑16-07-2023 16:30Dank je wel voor de tip flipflop. Dat was ik inderdaad van plan te gaan doen, maar tussen plannen maken en de uitvoering zit nogal een verschil![]()
Ik heb me voorgenomen om komende week een start te maken met alle administratie opruimen (overal stapels post) dus dan zal ik de dingen van het uwv vanzelf tegenkomen. Dat hoop ik tenminste.![]()
dinsdag 18 juli 2023 om 14:09
Net de laatste verplichte sollicitaties de deur uitgedaan. Ik hoop dat het uwv coulanter daarmee is en ze me de tijd gunnt om binnen mijn eigen baan te gaan opbouwen, mocht dat me nog gegeven zijn.
Het voelt als verspilling van mijn tijd en energie. Solliciteren en als ik op gesprek mag komen dan af moeten zeggen, want ik heb geen ruimte in mijn werkzaamheden.
Het voelt ook rot dat ik de werkgever daarmee belast, die hebben vast wat beters te doen dan investeren in het lezen van mijn brief en contact zoeken om dan te horen dat er helemaal geen mogelijkheden zijn.
Het voelt als verspilling van mijn tijd en energie. Solliciteren en als ik op gesprek mag komen dan af moeten zeggen, want ik heb geen ruimte in mijn werkzaamheden.
Het voelt ook rot dat ik de werkgever daarmee belast, die hebben vast wat beters te doen dan investeren in het lezen van mijn brief en contact zoeken om dan te horen dat er helemaal geen mogelijkheden zijn.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in