Werk & Studie alle pijlers

Stage en werken

03-02-2019 09:10 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik heb een aantal weken geleden stage gelopen bij een bedrijf voor mijn studie. Deze stage is met een voldoende afgetekend en betekend dat ik eventueel zou mogen werken als helpende niv2. Op mijn stageplek hoorde ik altijd dat ze het jammer vinden dat ik weg ga en dat ze een enorm tekort hebben aan mensen vooral voor in de weekenden en in de avonden. Nu heb ik zitten denken en wil ik deze plek graag vervullen. Maar hoe moet ik dit aanpakken? Er is geen vacaturen voor deze functie en ik ben al een tijdje niet meer op mijn oude stage plek geweest dus daar vragen gaat ook niet. Moet ik hiervoor de locatiemanager een mailtje sturen en hopen op een antwoord? Of hebben jullie betere ideeen en ervaringen mee?

Groetjessss
Bel/mail je oude stagebegeleider eens?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Niet mailen maar bellen! Mailen voelt misschien ‘veiliger’, maar je kent de mensen al en bellen is zo veel persoonlijker. Gewoon doen!
Je stagebegeleider bellen inderdaad
Gewoon eens bellen en vragen of ze werk voor je hebben.
Misschien is dat er niet maar dan weet je dat ook meteen. En misschien kunnen ze je benaderen als er wel werk is. Je zit dan in hun hoofd.
Ik zou een mailtje doen.
Ha collega!
Gewoon bellen inderdaad. Niet geschoten is altijd mis ;)
Bellen natuurlijk. En gewoon zeggen dat je het enorm naar je zin had daar en dat je er graag zou willen werken. Ze kennen je en je bent er met goede resultaten vertrokken, en dat is al een voordeel. Wellicht dat ze best ruimte hebben voor iemand die een paar uur per week wil inspringen. Succes!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
03-02-2019 11:05
Bellen natuurlijk. En gewoon zeggen dat je het enorm naar je zin had daar en dat je er graag zou willen werken. Ze kennen je en je bent er met goede resultaten vertrokken, en dat is al een voordeel. Wellicht dat ze best ruimte hebben voor iemand die een paar uur per week wil inspringen. Succes!
Gewoon bellen of langsgaan! Een brutaal mens heeft de halve wereld😀. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven