Werk & Studie alle pijlers

studeren via NHA

14-12-2012 16:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil naast mijn huidige baan een studie gaan doen.

Het heeft niets met mijn huidige werk te maken en ga het ook geheel in mijn vrije tijd doen .

Ik heb al wat rondgekeken maar het NHA trekt me wel, zeker qua prijs.

Maar ja... Goedkoop kan ook duurkoop zijn dus wil ik graag ervaringen horen van andere NHA studenten..
Ooit Directiesecretaresse gedaan via NHA, had niks aan dat papiertje, weggegooid geld, geen enkele werkgever nam dat diploma toen serieus namelijk. Mijn jarenlange praktijk-ervaring gelukkig wel. Geen idee of het standpunt van werkgevers over NHA nu anders is.
Je krijgt verouderd studiemateriaal voor dat geld. Heb er ooit een cursus gedaan, je zag het aan de belichting van de foto's die gebruikt waren.

Goedkoop-duurkoop dus, kies een andere kwalitatief betere aanbieder als LOI (nee, geen aandelen :-) )
Ik heb er meerdere cursussen gedaan. Ik vond het heel leuk en prettig. Vaak met leuke presentjes bv stedentrip
Ik kon een officieel examen doen
NHA staat bij mijn werkgever ook slecht bekend. (Ziekenhuis.)
Ik deed wel dingen voor hobby/ mezelf
Wat voor opleiding wil je doen dan? En hoe oud ben je? Verdere situatie? Soms is ouderwets studeren ook nog een goede optie.
quote:Orzoo schreef op 14 december 2012 @ 17:45:

Wat voor opleiding wil je doen dan? En hoe oud ben je? Verdere situatie? Soms is ouderwets studeren ook nog een goede optie.

Ik ben 45 en heb een gezin en een baan voor 2,5 dagen.

"Gewoon" naar school gaan is geen optie want ik kan niet fulltime studeren....
Deeltijdopleiding aan een gewone mbo/hbo??
Ook niet in deeltijd smurfjes?
Ik ben ook nog bezig met een NHA cursus (naast mijn fulltime baan). Is prima hoor, de kwaliteit, maar voor een volledige opleiding zou ik voor een deeltijdopleiding gaan aan een regulier instituut.
Het 'probleem' van een regulier instituut is dat de opleiding daar rond de 5000,- uitkomt.

En dat vind ik een (te) grote investering, vooral omdat het gaat om werk wat ik straks náást mijn huidige werk wil gaan doen.

Parttime dus....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven